Annons:
Etikettallmänt
Läst 976 ggr
amanduss
2014-04-14 16:37

funderar

Jag vet inte hur jag ska göra. 
Jag älskar mina pojkar, det är klart att jag gör. 
Men ibland känns det som att jag inte riktigt hinner med dem. 
Jag studerar på annan ort och när jag är på skolan så tar min mamma hand om mina små, så det är ju inga problem så. 
Men det är dethär med att det känns som att jag inte har tiden ibland som stör mig mest. 

Jag vet inte hur jag ska göra, om jag ska sälja dem eller behålla dem.. Jag vill ju egentligen inte sälja dem. 
Så tänkte höra lite med er hur ni tycker..

Du är otroligt saknad! <3

Annons:
[hejhejhej!]
2014-04-14 16:43
#1

Hitta aktivwringar!:D bygg en hage de kan gå ut och in i eller köp massa leksaker! Ha de framme medan du öter, t.ex låt de sitta i soffan osv.

zapx71
2014-04-14 20:24
#2

Vad säger din mamma? Hon kanske tycker det är mysigt att ta hand om dem….

amanduss
2014-04-15 12:24
#3

#1 Tack för tipsen! :) 

#2 Jodå, hon har inga problem med att ta hand om dem, hon tycker de är mysigt och så :)

Du är otroligt saknad! <3

Eulwen
2014-04-15 13:36
#4

#3 Marsvin är ju rätt tacksamma djur. Så länge de har sällskap av annat marsvin, får bra hö och vatten dagligen, buren städad och inte bor för trångt så är de nog rätt nöjda och glada oavsett om ingen kelar med dem dagligen eller inte. :) Jag tycker i så fall inte att du behöver omplacera dem pga att du har dåligt samvete för att du inte hinner ge dem så mycket tid.

Men känner du att du har tappat intresset och din mamma inte vill ta hand om dem längre så är det kanske klokt att hitta någon som vill ta över dem.

amanduss
2014-04-16 15:19
#5

#4 Tack! 

Nä, tröttnat har jag inte, marsvin är ju såå goa djur, och de tycker min mamma också :)

Du är otroligt saknad! <3

Frida B
2014-04-16 20:13
#6

Lider inte marsvinen och ni fortfarande vill ha kvar dom ser inte jag någon anledning att omplacera :)

 Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Annons:
Upp till toppen
Annons: