Annons:
Etikettuppfödare
Läst 1829 ggr
Tex&Tillman
4/17/14, 10:54 PM

Egen hemsida

Nu är jag äntligen klar med min första egna hemsida 🙂 Kolla gärna in den och mina grisar och säg vad ni tycker 🙂

http://www.sanmis.n.nu/

Annons:
MrsGoldfire
4/17/14, 11:02 PM
#1

Trevlig! Lätt att hitta. Blev sugen på din sheltie…❤️

*Ni behöver inte älska mig, jag vill bara vara med på ett litet hörn

Fridaaaa
4/18/14, 8:24 AM
#2

Mycket fin sida! Dock tycker jag personligen inte att det rosa passar mot det gröna men är nog smaksak. Men bra upplägg, fina bilder på dina marsvin och så 👍

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

paddan_83
4/18/14, 9:04 AM
#3

Fin hemsida. Jag bara älskade Jake. Vad fin han är.

paddan_83
4/18/14, 9:05 AM
#4

Jag tycker om färgerna. Tycker att hemsidan ser glad ut då.

Tex&Tillman
4/18/14, 9:14 AM
#5

Tack 🙂

#2 Jo det är nog en smaksak 😉 Själv tycker jag det är snyggt.

#3 Tack, han är ännu finare i verkligheten. Kommer snart ungar från honom igen 🙂

lialibea
4/18/14, 9:17 AM
#6

Finfint! Fina marsvin med!

Annons:
NordicSunset
4/18/14, 1:47 PM
#7

Jättefin sida verkligen! :)

Be the best version of you.

  • Zoella
Teddymarsvinet
4/18/14, 9:32 PM
#8

Vilken fin sida! Och mycket söta marsvin 😍

Primas - Uppfödning av Nonself Golden Agouti  Primasmarsvin.weebly.com 

/p>

Idakarrlsson
4/18/14, 10:33 PM
#9

Får nog säga tvärtemot #2 älskar alla färgerna tillsammans och som jag tycker ger en glad och välkomnande känsla. Men det är nog en smaksak! :) Jättefin hemsida och super fina marsvin!

//Med vänliga hälsningar Ida

Va dig själv, alla andra är redan upptagna. 😎

Tex&Tillman
4/19/14, 10:03 AM
#10

Tack allesammans 🙂 Är själv riktigt nöjd faktiskt 😃

Önskar er alla en riktigt Glad Påsk 🌺

Misarn
4/19/14, 4:47 PM
#11

Tycker grunden är bra, men skulle ha gjort lite annorlunda med upplägget. Som ex. Det du har skrivit om dig och syftet med din uppfödning, tycker jag bör vara på en flik med rubriken "Om mig" "Min uppfödning" och att den texten inte finns på varje sida på hemsidan. Fokuset på varje flik ska inte vara om dig, utan dina marsvin,kullar och kommande. Sen tycker jag att färgerna i din "header" är bra kombinerat, men det får ett lite för barnsligt intryck när det är olika färg på texten. Men tycker grunden är bra och enligt mig behöver det lite mer finputsning så som välkommen hiiiit, det blir också en aning omoget med för många i. Hemsidan ska trots allt visa vilken sorts uppfödare du är och hur seriös du är med uppfödningen :-) lite ris och ros :-)

Tex&Tillman
4/20/14, 2:13 AM
#12

#11 Ok, mkt ris där ja. Jag tar emot all kritik. Bra som dålig. Tycker dock att det blev en del upprepning i ditt ris.

Jag tycker inte att många färger i text och hemsida automatiskt ger ett barnsligt intryck. Jag ser det snarare som att det är en färggrann och glad person som lägger ner mkt eftertanke på att skapa en glad och tilltalande upplevelse =) Jag tycker hemsidan speglar min sprudlande personlighet på ett bra sätt. Själv tycker jag att det ska vara mer färggrant på allas sidor egentligen. Färg är en del av min personlighet och är extremt viktigt för mig.

Sen att det står om mig på alla sidor var inte tanken egentligen. Ville bara ha det på framsidan, men så funkar inte den sidan tyvärr.

Sen håller jag inte med dig där om att fokus inte ska vara på mig. Jag ser hellre att alla uppfödare är mer personliga på sina sidor, så att man som besökare får lära känna uppfödaren utan att ha pratat med personen i sig. Man ska veta vem det är man köper av.

Att det står "Välkommen Hiiiiiiiiiit" tycker jag är gulligt då tanken bakom det är att marsvinen i sig säger detta. Om ett marsvin kunde prata som oss skulle den inte säga "Välkommen hit" utan "Välkommen hiiiiiiiit" =D

[Wijnja]
6/21/16, 8:44 PM
Annons:
Upp till toppen
Annons: