Annons:
Etiketterbeteendehantering
Läst 575 ggr
perez
7/29/14, 10:46 PM

som studsbollar ;)

Jag tog ut mina små killar för lite frisk luft för ca 2h sedan och så fick de smaka på lite gräs. Sen fick de en varsin kvällsgrönsak innan jag släppte ner de till buren igen. Och så fort de kom ner så började dom kuta runt i buren som galningar och studsade hejvilt! Dom håller fortfarande på, haha det är så himla roligt att se :D Brukar era marsvin bli såhär glada? Filmande in en liten stund och vill dela den här men det går inte, vet inte vad jag gör för fel. . Typiskt, tänkte ladda upp från vimeo om någon har något tips? Haha

Annons:
perez
7/29/14, 11:01 PM
#1

Dom är heeelt galna, blir nästan lite orolig hahaha. De hoppar över tunnlarna och allt möjligt, fortfarande!

Vanjana
7/29/14, 11:48 PM
#2

Ibland är marsvin mer intressanta att se på än en kväll på cirkus helt enkelt! Mina gör samma sak som dina, nästan lite sjukt hur pass mycket man blir underhållen, gratis dessutom. Och minus alla irriterande clowner med rouge.

perez
7/30/14, 12:51 AM
#3

#2 ja verkligen! Man blir ju helt klart underhållen haha :)

Fridaaaa
7/30/14, 7:14 AM
#4

Ja fast sällan de gör popcornskutt numera 😛

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[AnimeV4]
7/31/14, 12:50 AM
#5

Mina två brukar få knäppisryck när de är ute.. Särskilt om man pratar med dem med löjlig röst, haha! Underbart 😃

Madde_Warrior
7/31/14, 8:21 AM
#6

Mina gör popcornskutt när dem får komma ut och springa i poolen/golvet och även när jag går upp på morgonen, haha antar det är för dem vet att dem kommer få sin frukost då!! ;) supergulligt!! Dem flesta som laddar upp videos brukar först lägga ut den på Youtube och sen dela länken här tror jag :)

Better than a thousand hollow words is one that brings peace

Annons:
perez
7/31/14, 5:50 PM
#7

Ja åh det är så gulligt! :)

Upp till toppen
Annons: