Annons:
Etiketterköpeslånessäljesomplaceras
Läst 1467 ggr
Fsundelius
5/25/15, 10:48 AM

[Säljes] Två honor i Skåne

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3

På grund av att jag tyvärr blivit allergisk så måste jag och min sambo nu sälja våra älskade marsvin. De är båda två honor och föddes 30 november 2014, de är alltså ganska exakt 6 månader nu. Båda två är väldigt snälla, Phoebe älskar att gå på upptäcksfärd och är väldigt nyfiken av sig medan Kanye (hon är en hona men med ett killnamn, min sambo döpte henne…) är mer försiktig av sig och lugn. De båda tycker om att mysa och ligger gärna på en fleecefilt i soffan och får sällskap. Båda två är vana vid att få vara ute ur buren varje dag och detta är något som vi tycker är viktigt. De ska få komma till ett hem där de får mycket tid och kärlek och får springa fritt varje dag. Dessutom vill vi att de får bo ihop eftersom de är uppväxta med varandra. När vi köpte marsvinen genomgick de båda en hälsokontroll som vi har papper på, båda är fullt friska :). 

Med marsvinen får ni med (om så önskas): kloklippare, hus, en bro som går att böja/göra till stege, matskål, vattenflaska, en boll, deras favoritfilt och även buren. Buren har vi gjort av en före detta låg bokhylla. Ni får även med lite hö och spån. 

Pris är ca 500 kr, dock är det viktigaste för oss att de hamnar i ett bra hem och inte priset. 

Kanye är helvit och långhårig och Phoebe är svartvit och korthårig. 

Rubriken är redigerad av moderator för att följa sajtens regler för annonsering. Tänk på detta vid annonsering framöver.

Annons:
Fsundelius
5/25/15, 10:49 AM
#1

Glömde lägga till, vi bor i Helsingborg men vi kan åka med dem till tex Malmö och Lund, då kan vi dock inte ta med buren.

Upp till toppen
Annons: