Annons:
Etikettersjukdomarohyraskador
Läst 1041 ggr
Mill4
2015-11-12 16:53

kastrera marsvins hane på

Tagit emot en misskött marsvins hane som dem tror är 3 år. Tanken är att han ska kastreras och gå med mina honor. Men jag kan inte sluta tänka på riskerna…… överdriver jag? Funderar på att ta med honom till Stockholm i to slagsmål just för att jag är så orolig att fel ska uppstå med alla halv förvirrade veterinärer här. Tidigare ägare betalar ju dessutom så efter allt han vart med om så tycker jag dem ska ge honom det bästa haha ;)

Annons:
Mill4
2015-11-12 16:54
#1

Roslagstull ska det stå haha. Ser att texten vart jätte underlig.

JonnaCecilia
2015-11-13 16:48
#2

Vet inte var du bor, men skulle absolut gå till en marsvinskunnig veterinär! Åk till Mälarens smådjursklinik (eller Roslagstull om de är bra på marsvin? Vet att Marianne Tornvall på Mälarens är superduktig på marsvin.).

vendelay
2015-11-13 16:55
#3

Roslagstull är jättebra på marsvin, mina föräldrar (och jag) har alltid åkt dit med marsvin.

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

lissora
2015-11-13 20:17
#4

Åker du till Mälarens Smådjursklinik behöver du garanterat inte vara orolig. :)

Mill4
2015-11-13 21:38
#5

Jag bor i Jönköping men har min familj i stockholm och en vän jag Jan bo hos i Helsingborg. Har bil och känner att det är mest värt att åka iväg till bra veterinär haha^^ Ok Jag fick tips från eragons om dessa. Husdjurshälsan Kattin Dec, blå stjärnan Bo Runsten, eller marianne Tornvall på Mälaren smådjursklinik Men då är hon Marianne väldigt duktig då? Vill nämligen ta med mina två tjejer också för hälso koll och kolla efter äggstockscystor…

JonnaCecilia
2015-11-13 21:45
#6

Marianne är superduktig! Har bara hört gott om henne. Så ska du ändå upp till Stockholm hade jag absolut bokat in hos henne! :)

Annons:
jojjehanna
2015-11-25 09:53
#7

#5 hon är som sagt extremt duktig. Åk dit och oroa dig inte. Knepet med att kastrera marsvin är att välja rätt veterinär.

Upp till toppen
Annons: