Annons:
Etiketterköpeslånessäljesomplaceras
Läst 1804 ggr
[epmm93]
2/8/16, 3:31 PM

2 marsvinshanar behöver nya hem!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Jag har 2 killar här hemma som behöver nya hem. Dom hamnar tyvärr lite i skymundan då det blivit att vi fått ha marsvin i olika lägenheter och dom här 2 killarna får inte många timmars mys o gos. Det blir mest att göra rent, mata, klappa lite o kolla så dom mår bra. Det är Troll (Yrrol i stamtavlan) 9 månader o så lilla Goblin 6 månader. Dom här 2 killarna slåss lite till o från (har dock börjat lugna ner sig igen) så söker ett hem åt dom antingen en o en med en ny liten kompis eller hos nån som vill kastrera Goblin. I början slogs dom inte alls men tror det har att göra med att Goblin blivit könsmogen osv. Somsagt har dom lugnat sig igen så det kan vara så att det funkar ändå men det är inget jag vill lova. Jag har absolut inte bråttom med att bli av med dom utan det här är för deras egna bästa. Dom var sist in o jag själv har bara haft dom i ca 3 månader så tyvärr blir det dom som får flytta. Jag är jätteledsen att behöva göra såhär men det är somsagt för mina 2 små stjärnors skull. Jag vill att dom kommer till nån med stor erfarenhet och mycket kärlek där dom får stanna resten av livet! Skulle det mot all förmodan inte finnas ett hem åt dom får dom självklart stanna. Jag har en gallerbur med hus o flaska som dom bor i nu som kan köpas med någon av dom om man inte vill ha båda. Krav är självklart att dom ändå får bo med en kompis! Kontakt via mail patriciamalkoun@hotmail.com där skickas mer info, pris, bilder o Yrrols stamtavla. På bilden är Goblin på den övre bilden och Troll (Yrrol) på den undre. :)

Annons:
[epmm93]
2/8/16, 3:34 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Troll är en Nonself med färgen Black Magpie.

[epmm93]
2/8/16, 3:37 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Lilla Goblin :)

[AnimeV4]
2/8/16, 6:49 PM
#3

Vilka otroligt söta killar! Vart finns de?

[epmm93]
2/8/16, 7:08 PM
#4

Tackar, måste hålla med dig i det ;) Åh förlåt mig, fick jag inte med det.. Dom finns i Nyköping. :)

[AnimeV4]
2/8/16, 8:00 PM
#5

Kan eventuellt vara intresserad om transport ordnas! Jag bor 5 minuters tågresa ifrån Malmö. Arlöv/Burlöv heter det :)

[epmm93]
2/11/16, 4:59 PM
#6

Blir nog tyvärr lite svårt att fixa leverans så långt :/

Annons:
[AnimeV4]
2/11/16, 5:52 PM
#7

Okej, synd.

[epmm93]
2/28/16, 9:14 PM
#8

Ingen intresserad? Dom finns kvar än småkillarna :)

Upp till toppen
Annons: