Annons:
Etikettallmänt
Läst 781 ggr
Sandra03
2016-08-19 17:22

Ni måste in o läsa, jätte bra tips lovar❤️

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Jag fick höra av av en kompis som ä veterinär och allmänt bra med små djur, gnagare och sånt. Jag berättade för henne att jag hade ett marsvin som inte riktigt ville bli tam, och ett tips hon gav mig är att ha djur i sängen? Jag vet det låter konstigt och att dom bajsar mm, men hon berättade att det ger djuren en bättre självkänsla och tillit och ett lugn. Jag visste int riktigt vad jag skulle tro och kom hem och tog in marsvinet o la i min säng, hon kurrade in säg i täcket o la sig ner o vila, efter ca 20 min släppte jag tillbaka henne i buren igen. Jag upprepade dehär i en vecka och hon är som ett helt nytt marsvin, det funkade verkligen hennes personlighet har visats fram och är nu en stolt marsvins ägare. Rekommenderar starkt att göra dehär❤️Funkar även med tama marsvin till o bli ett bättre marsvin❤️

Annons:
Sandra03
2016-08-19 17:24
#1

Skriv gärna om det funkar för er❤️

Fridaaaa
2016-08-19 17:27
#2

Fungerar säkert olika men aldrig varit skillnad på mina när jag hade :)
Dock tillät jag sällan i sängen pga bajs och kiss

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

marsisen
2016-08-19 21:42
#3

Åh måste testa! ^^

animal power <3

Toffie.cupcake
2016-08-20 11:30
#4

Jag har alltid haft mina i sängen 😝 Jag har inte haft någon tanke på detta att de skulle bli mer tama av det, men det är ett avslappnat och lagom sätt att umgås med dom. Och kan även tillägga att dom alltid har varit väldigt tama❤️

Toffie.cupcake
2016-08-20 11:30
#5

Jag har alltid haft mina i sängen 😝 Jag har inte haft någon tanke på detta att de skulle bli mer tama av det, men det är ett avslappnat och lagom sätt att umgås med dom. Och kan även tillägga att dom alltid har varit väldigt tama❤️

Sandra03
2016-08-20 16:53
#6

A kan hålla med att det funkar säkert på olika o så Frida :)

Annons:
Amasone
2016-08-20 23:15
#7

Coolt att det funkade så bra för att få ditt marsvin tamt! Ska jag komma ihåg :-)

Upp till toppen
Annons: