Annons:
Etiketterköpeslånessäljesomplaceras
Läst 585 ggr
Östersund
9/12/16, 3:43 PM

Kompis till vår marsvinshona.

Hej!

För precis en vecka sedan gick en av våra två marsvinshonor bort  efter en tids sjukdom i cancer. Nu är jag på jakt efter en ny kompis till den kvarvarande tjej vi har hemma. Dagarna kan bli långa och ensamma för henne eftersom vi jobbar heltid och har kvällsaktiviteter med barnen.

Marsvinen växte upp tillsammans och var riktigt goda vänner. Vi tog över dem (omplacering) när de var ca 2 år gamla och hon som är kvar bör vara 5 år nu. 

Den kompis jag söker bör vara i ungefär samma ålder eftersom vi inte vill börja om med marsvinsbebisar eller ungdomar. Allra helst vill vi börja med att "låna" ett marsvin med möjlighet att lämna tillbaka om det inte skulle fungera.

Hon skulle få bo med en mycket snäll, lite blyg tjej i en bra bur som står i vardagsrummet. Det med ständig tillgång till hage direkt utanför buren. Vi garanterar ompyssling och god omvårdnad!

Hör gärna av dig!

Annons:
Den vilda djungelkvinnan
9/12/16, 3:53 PM
#1

Kolla Eragons Omplacering i gbg

Östersund
9/12/16, 4:41 PM
#2

Var in och tittade på deras sida, men det var så länge sen den uppdaterades så jag blev osäker på om de fortfarande håller på. Ska göra det  och höra ifall de vet om någon i närheten, jag bor strax utanför Östersund.

Ljungåsen
9/12/16, 5:55 PM
#3

#2 Jodå, Eragons håller fortfarande på, även om hemsidan ser ut som den gör.

vendelay
9/12/16, 8:21 PM
#4

Eragon håller fortfarande på, deras hemsida ska uppdateras. Talade med dem senast förra veckan när de ställde ut på Vegomässan, så du behöver inte oroa dig om det!

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Upp till toppen
Annons: