Annons:
Etiketter: avelungar
LĂ€st 1580 ggr
Thatcutething
2016-09-13 13:27

Marsvins bebisar 😍

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mitt marsvin skruttis fick igÄr 3 friska underbara pigga bebisar och jag undrar nu Àr det mÄgot speciellt jag kan göra för att fÄ dom att mÄ sÄ bra som möjligt under uppvÀxten och Àr det nÄgot som Àr absolut Àr nÄgot jag inte borde göra osv :) Àr ni sugna pÄ att köpa dom nÀr dom blivit tillrÀckligt gamla sÄ Àr dom tillsalu om ett par veckor alla 3 Àr honor :) och nÀr jag enda skriver sÄ undrar jag ocksÄ hur man ska inreda buren för att dom ska vara bekvÀma och glada alla av dom inklusive mamman och hennes vÀn :) tack pÄ för hand :) fler bilder finns för dom som Àr intresserade av köp :) sÀljer dock inte till oseriösa köpare mitt krav Àr att dom ska ha ett bra liv med bra vÀnner om dom ska sÀljas

Annons:
[Wijnja]
2016-09-14 15:43
#1

LÄt dem vara i fred mamman klarar ta hand om sina ungar sjÀlv

marsisen
2016-09-14 17:55
#2

Har bara haft en kull förut sÄ Àr inte jÀtte medveten.. Men det Àr nog inte jÀttemycket du behöver tÀnka pÄ, dom börjar Àta foder och hö rÀtt tidigt av sig sjÀlva sÄ ja :) HÄll koll sÄ att ingen blir utstött i kullen, isÄfall kan man behöva stödmata. Att ha bÄde vatten i flaska och skÄl Àr smart dÄ de inte alltid Àr sÄ medvetna att man kan dricka ur flaska :) Jag sjÀlv började mysa med ungarna nÀstan som nyfödda, det Àr ju svÄrt att lÄta bli! Men ha gÀrna mamman med, sÄ det kÀnns tryggt, och ta det försiktigt sÄ att dom sakta men sÀkert kan bli tama och trygga med dig. Sjukt söta! Lycka till :)

animal power <3

Upp till toppen
Annons:
Â