Annons:
Etiketterboendeinredning
Läst 963 ggr
slemmis
2016-12-02 19:16

absorberande under fleece

Helluh. Jag har läst allt jag kommer över vad gäller absorberande lager under fleece. Men jag hittar inget om vart man kan köpa tex flyttfiltar eller vilket madrasskydd som är bäst. Så om alla ni som har fleece kunde vara super schyssta och skriva hur ni gör med fleece och vart ni köper det absorberande lagret. <3

mvh slemmis

Annons:
fossingen
2016-12-02 19:58
#1

#0 Tidningspapper kan du ha under. Man har ju oftast kanske 3 fleece ovanpå varandra. Så du kan ju sätta vanligt tidningspapper under så är det ändå mjukt och lättstädat.


Amasone
2016-12-02 22:25
#2

Jag använder stora handdukar som absorberande. De ligger bra och glider inte runt. Har flera så jag kan byta så ofta det behövs för att inte lukta, och kör sen en tvätt med handdukar etc någon gång i veckan. Skakar översta lagret varje dag på pluttar och hö. Vill du ha flyttfiltar/packfiltar hittar du sådana i varuhus som t.ex. Jula, Biltema, Bauhaus och liknande.

slemmis
2016-12-02 23:58
#3

Tack så mycket! det får bli att prova sig fram och se vilket som passar bäst/bättre än det jag har nu.

mvh slemmis

GuineaPigFish
2017-01-11 21:42
#4

Min erfarenhet av tidningspapper är att det luktar fort. Sedan är det också jobbigt att behöva klippa ut alla häftstift ur tidningarna… Jag kör med fleece och under det ett absorberande lager med handdukar. Jag kör c&c bur, vilket innebär att jag dels har burgolv som är kanske 2 centimeter över golvet och ger luft under buren, sedan över gallergolvet har jag coroplasten, sedan handduk och sedan fleece. Coroplasten har hållt för mig över ett år nu, så det klarar av mycket utan att lukta.

Pemlan
2017-01-12 21:48
#5

Jag har en vaxduk under fleecen! Funkar jättebra

Cola&Bacardi
2017-01-14 13:55
#6

Använder handduk under fleecen

Mvh Linnea 

Annons:
Upp till toppen
Annons: