Annons:
Etiketterköpeslånessäljesomplaceras
Läst 1073 ggr
Idakarrlsson
2/11/17, 9:31 PM

Intressekoll. Två underbara pet-pojkar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Hej alla där ute. Jag har insett att min tid tar slut väldigt fort. Mina älskade djur går först vad det än gäller och nu när jag inte riktigt känner att jag har tid för dem, så tänkte jag fråga er där ut.  Jag tänkte höra om det finns intresse att ta över mina två petpojkar båda födda sommaren 2013? Dem är födda hos uppfödare. En långhårig röd/vit och en virvel vit/röd/svart. Dem är inte kastrerade. Medföljes : det ni önskar och vill ha av alla mina marsvinssaker. Allt från klotång, vattenflaska, bur, hö osv. Det som blir kvar kommer säljas. Jag har inte bråttom och vill inte stressa med att hitta det perfekta hemmet. 

Det som krävs i det nya hemmet: 

Jag ser gärna att du har erfarenhet av marsvin (inte ett måste). Det måste finnas mycket plats för dem och möjlighet att få komma ut på golvet och springa av sig helst varje dag. Det får gärna finnas chans till Utevistelse under sommarmånaderna. Ifall du är ny med marsvin vill jag du ska ha läst på ordentligt och vara säker på ditt val i att skaffa marsvin. Dem är inga leksaker och ska inte behöva flytta igen om ett år bara för att man tröttnat på dem. Helst ser jag att du som ny ägare  är över 15/16 år gammal.  Dem säljs tsm.

Första pojken heter Timon och är en långhårs pet. Helt underbar personlighet och väldigt charmig. Ropar alltid när man kommer fram med godis. En envis liten herre med bestämda åsikter.  Har han bestämt sig för att han inte vill klippa klorna, då vill han inte det. Annars är han hur go som helst. Den andra pojken heter Neo är är en virelpet. Otroligt söt pojk men något blyg. När man väl gett honom lite tid så är han framme och hämtar grönsaker ut handen han med. Väldigt lätt att handskas med. Fler bilder finns så om det önskas är det bara att höra av sig. Om du har Instagram får du gärna gå in på deras konto @neoandtimon. Där finns fler bilder.  Om du känner att du kan erbjuda mina pojkar det perfekta hemmet, tveka inte på att höra av dig! 

MVH Ida

//Med vänliga hälsningar Ida

Va dig själv, alla andra är redan upptagna. 😎

Annons:
Idakarrlsson
2/11/17, 9:32 PM
#1

Glömde även att skriva: Dem finns i Kalmartrakten

//Med vänliga hälsningar Ida

Va dig själv, alla andra är redan upptagna. 😎

neaverona
2/13/17, 1:26 PM
#2

Åh så söta!😍

Idakarrlsson
3/10/17, 9:58 PM
#3

puff

//Med vänliga hälsningar Ida

Va dig själv, alla andra är redan upptagna. 😎

NesoOberon
3/11/17, 8:38 AM
#4

Jag har ingen möjlighet att köpa/ta över dem (har redan fyra marsvin som det går lite sisådär med), men jag undrar en sak. Hur fick du så många följare på instagram?

NesoOberon
3/11/17, 8:38 AM
#5

Jag har ingen möjlighet att köpa/ta över dem (har redan fyra marsvin som det går lite sisådär med), men jag undrar en sak. Hur fick du så många följare på instagram?

Upp till toppen
Annons: