Annons:
Etiketterköpeslånessäljesomplaceras
Läst 824 ggr
mrsLadybug
2017-04-20 09:20

(O) Tantflock med kastrat omplaceras!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fyra honor och en kastrerad hane i olika färger och med olika pälsanlag söker nytt hem 😍

De fungerar mycket bra ihop och omplaceras enbart tillsammans. Stor bur behövs. Honorna får absolut inte avlas på. Alla i gruppen har kommit till mig som omplaceringar i vuxen ålder. 

Hanen B1 är yngst och född juni 2015. Mycket stor och snäll hane! En av barnens favorit. Perfekt kastrat som är lugn och skapar harmoni i gruppen. Älskar att ligga i ett hus och spana ut över ägorna.
Cleopatra är född 2013-08-12. En riktig diva med sin peruanlugg. Älskar att klättra på husen. Väldigt liten tös. Har tidigare gått i avel. Har självmant flyttat (bytt flock) tre gånger, så hon är en bestämd liten dam. 
Estelle är född 2011. Gruppens ledare. Tror hon… Skriker ibland när man klipper klorna. Poppar ofta när det kommer nytt hö. Gillar också att klättra på hustaken.
Juno är född 2012. Rör sig ofta i bakgrunden tillsammans med B1, väntar på sin tur. Poppar ofta när det är golvtid. Börjar magra lite så här på ålderns höst, men är pigg och kry!
Pippi är född 2013. Leder flocken och tar alltid plats. Mycket snäll och livlig. Ska alltid få grönsaker först av alla. Har haft urinsten för något år sedan och har ett ärr på buken som är känsligt, men i övrigt gillar hon kli och gos. Gillar att vara på hustak.

Lägger in bilder på de olika marsvinen som kommentarer till inlägget. Vi finns i Sthlm. Ordnar du transport är det okej för mig, men då måste marsvinen  hämtas hemma hos mig.
Skicka pm eller maila svinstiancavies@gmail.com för mer info/vid intresse. 1000 kr för hela  flocken.

Annons:
mrsLadybug
2017-04-20 09:20
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Lilla Pippi!

mrsLadybug
2017-04-20 09:21
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Lilla Estelle!

mrsLadybug
2017-04-20 09:21
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Lilla (stora) B1!

mrsLadybug
2017-04-20 09:21
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Lilla (hon är verkligen liten) Cleo!

mrsLadybug
2017-04-20 09:22
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Lilla Juno!

Derrtag
2017-04-20 11:37
#6

Otroligt söt gäng, särskilt lilla Cleo❤️

Annons:
mrsLadybug
2017-04-20 12:54
#7

#6 Ja, visst är de? Cleo är också min favvis, om man nu får ha en sådan❤️ 

👋 Om man är ute efter en fungerande flock är detta ett ypperligt tillfälle!

mrsLadybug
2017-04-27 08:56
#8

Pga att ett perfekt hem dök upp för Juno och Estelle bestämde jag mig för att separera flocken trots allt. Så finns intresse för någon av de andra kan ni höra av er så diskuterar vi saken ❤️

mrsLadybug
2017-05-15 09:48
#9

Alla marsvinen har fått nya hem! ❤️ Tråden kan därför gärna stängas om möjligt.

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: