Annons:
Etikettallmänt
Läst 874 ggr
Linn.2005
7/8/17, 6:57 PM

Tjejer eller killar?

Vad tycker ni som funkar bäst att ha tjejer eller killar eller funkar det lika bra att ha tjejer tillsammans och killar tillsammans? Är det någon skillnad om man har tjejer bara och killar bara? Tänkte köpa tjejer eller killar men vet inte en!😊

Annons:
Rheen
7/8/17, 6:59 PM
#1

Jag kan inte svara på din fråga, men jag undrar bara om du inte kan göra en tråd där du ställer alla dina frågor efter hand - istället för att skapa nya inlägg för varje fråga?  Kan tänka mig att det underlättar för både dig och för andra besökare här på sajten. Glad

~ Rheen.

Linn.2005
7/8/17, 7:01 PM
#2

Okej smart👍🏼👌🏼

[Wijnja]
7/8/17, 8:20 PM
#3

Honor

Ljungåsen
7/9/17, 8:26 AM
#4

Det viktigaste är att inte handla från zooaffärer. Den här artikeln förklarar varför, men kortfattat handlar det om hur mammorna till de djur som säljs i affären tvingas leva sina liv. Det är inte en verksamhet man vill stödja. http://marsvin.ifokus.se/discussions/50334463d3b4fd09ce001a9f-for-mammornas-skull När det gäller kön så tycker inte jag det spelar någon större roll. Hanar är större, och mindre hormonstyrda än honor, när de väl passerat puberteten. Honor kan man ha i större grupp, medan hanar ska bo två och två. Vill man ha ett harmoniskt par så ska minst ett av marsvinen vara vuxet. Två bebisar, speciellt när det gäller hanar, är som upplagt för en mycket jobbig tonårsperiod. Rekommenderar att du tar kontakt med någon omplaceringsorganisation i din närhet.

Upp till toppen
Annons: