Annons:
Etiketterboendeinredning
Läst 722 ggr
Hrimthursa
2017-07-21 19:41

Köpa hygienunderlägg, men var?

Hej! Jag tänkte testa att ha hygienunderlägg/kissunderlägg som bottenskikt till mina grisar. Alltså engångsskydd. Vi har ingen tvättmaskin i lägenheten, och jag tror knappast det blir populärt att tvätta nerkissade lakan i tvättstugan. Jag har googlat som en tok efter kissunderlägg till sängar/möbler, men hittar ingenstans jag kan köpa det som privatperson? Finns det någon här som använder det och vet var det finns att köpa? Bifogar en länk på vad jag menar ifall det är någon som inte förstår vad jag menar. http://lbhygien.se/index.php?route=product/product&product_id=375

Annons:
Hrimthursa
2017-07-21 20:32
#2

#1 Jag tittade på dom, glömde skriva det. Men dom har bara flergångslakan och sånna med "vingar" som man stoppar in under madrassen. Och då måste jag klippa och ha mig varje gång. *Lat*. Jag vill bara ha själva uppsugningsytan.

Ljungåsen
2017-07-21 20:42
#3

#2 Man behöver inte klippa bort vingarna. De är vikta över själva absorbtionsytan när man packar upp skyddet, och där kan de fortsätta vara om man inte vill stoppa om någonting.

Hrimthursa
2017-07-21 21:28
#4

#3 Jahaaa okej, det visste jag inte😂.

Fast nu hittade jag på staples.se utan vingar! Har googlat varje dag i tre-fyra dagar, men nu hittade jag på 3 minuter haha.

Hrimthursa
2017-07-21 22:33
#5

Eller så inte. Det verkar inte som att man kan handla som privatperson där heller, trots att jag kunde klicka i "privatperson"😕.

Får testa från apotea!

Brad_och_Olle
2017-07-23 14:42
#6

Vet en som använder kissunderlägg för valpar till sina marsvin… det kan man hitta i djuraffärer.

Annons:
Upp till toppen
Annons: