Annons:
Etiketterköpeslånessäljesomplaceras
Läst 1645 ggr
redets
9/1/17, 7:34 PM

omplacering

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det finns två fina flickor utanför Uppsala som skulle behöva ett nytt hem då en ägare blivit allergisk.

Flickorna är födda hos mig och visst kan de komma tillbaka till mig men jag är precis nyopererad så har det svårt just nu.

Finns det någon som skulle vilja ta hand om de här tjejerna ett tag eller för gott?

Skrållan (den ljusa) är född 150403 och Cora (den grå) är född 150710.

Ej till avel bara kel eller petutställning.

Annons:
redets
9/3/17, 12:30 PM
#1

puttar upp då det är ganska akut för familjen att bli av med dessa fina tjejer.

Det skulle också kunna fungera med någon som kan ta dem ett par veckor tills jag klarar att ta hand om dem.

Hyvla
9/3/17, 6:19 PM
#2

Jag skulle egentligen kunna ta hand om dom här utan problem, men kruxet är att jag bor i Hallsberg så det är en bit bort då jag inte kan hämta upp dom själv.

Jag ska höra runt bland bekanta om jag kan få tag i djurtransport, men om någon annan hinner komma fram till att dom har plats för marsvinen innan kan ni såklart prioritera dom.

Hyvla
9/4/17, 2:34 PM
#3

Om det går att mötas upp i arboga kan jag ha möjlighet att ta mig dit, men jag slänger upp en sökes i djurstransport-forumet nu så får vi se om det kan bli lite enklare.

Har du hört från någon annan som verkar ha plats för marsvinen?

redets
9/4/17, 5:21 PM
#4

Jag har precis fått kontakt med familjen igen och de tycker det är lite för långt för dem. Har dock inte hört från någon annan som kan ta dem.

De kan åka en bit men har inte möjlighet att åka riktigt så långt.

Vi håller tummarna för att något dyker upp.

redets
9/12/17, 4:06 PM
#5

Tjejerna har hittat ett nytt hem. 🙂

Upp till toppen
Annons: