Annons:
Etikettmånadens-fråga
Läst 2010 ggr
Creation
2011-05-13 00:32

Månadens fråga maj 2011

Vad är det absolut bästa med dina marsvin?

/Louise - Medarbetare på marsvin.ifokus.

Annons:
godisgrisen
2011-05-13 08:19
#1

Extremt svår rågadet är ju så mycket som är bäst med dem…

Det får väl bli att… de finns och att jag har fått den äran att lära känna just dessa underbara individer.

Fridaaaa
2011-05-13 08:29
#2

Väldigt svårt, eftersom dem har sina egna personligheter :)
Men att dem är dem, att det förgyller min vardag varje dag :) För att dem finns här hos mig! :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Liinda]
2011-05-13 15:49
#3

Det absolut bästa är alla deras egna och speciella personligheter! =)

Misarn
2011-05-13 19:15
#4

Det finns så mycket som är bra med dem, alla är ju så otroligt speciella på sina egensinniga vis men dom finns alltid där, oavsett vad, man får alltid dom bästa svaren om det är något man grubblar över, bara när jag ser dom så blir jag så otroligt gladGlad

- Humba, trots att hon är lite utav en surtant, så alltid när hon är i farten så har man aldrig tråkigt, sen är hon en riktig pussgurka.

- Zooie, är ju våran lilla bebis och är med oss överallt, får hon ligga och mysa med husse och matte så trivs hon som  allra bäst.

- Luma, matgladare och lugnare marsvin finns inte, förutom att hon är extremt höjdrädd. Hon är extremt orädd ute på golvet och springer runt överallt där hon får och inte får vara, och man kan höra hur hon kuttrar och pratar av förtjusning.

- Samson, nog för att han trivs allra bäst med att hålla uppsikt över Zooie så trivs han också väldigt bra när han får vara i centrum, bröstar upp sig och bara njuter när alla ska klappa och gosa med honom. Glad

Så det bästa är ju deras alla personligheter Glad

[Aquelegia]
2011-05-14 17:49
#5

Deras busiga påhitt :D Ingen tråkmåns i mina flockar inte dem hittar alltid nya saker att hitta på i buren ^^

[Strawberi]
2011-05-14 19:54
#6

Att dom tar mig för den jag är. Jag behöver inte spela vem jag är jag kan vara mig själv och blir älskad för att jag är mig själv. Dom underhåller mina långtråkiga dagar, dom älskar mig fast jag badat dom och bara dom får belöning efteråt. Dom älskar när jag går upp på morgonen och ger dom hö. Dom älskar allt med mig förstår inte att människor inte är lika härliga som djur!

Mina marsvin är det bästa som hänt mig!

Annons:
Upp till toppen
Annons: