Annons:
Etikettsvenska-marsvinsföreningen
Läst 2038 ggr
westblom
2012-02-27 19:40

ny medlem på SMF

hej!jag har blivit medlem i SMF och jag har försökt att logga in på medlemsidor men det går inte man måste ha ett medlemsnummer jag har inte fått något sådant jag har betalat in  för 1 år har fått marsvins magasinet också har mailat och frågat men inte fått något svar,så jag undrar om det är någon här inne som vetFlört

Annons:
HannaVastervik
2012-02-27 20:03
#1

Åh, hoppas det är okej att jag snor tråden lite! Undrar om man får ett NYTT medlemskort varje år man betalar? För på det andra står det ju 2011 på?

millib
2012-02-27 20:08
#2

Ja, du får ett nytt

// Milla - Alpaca och Peruan
http://www.millasmarsvin.n.nu/

westblom
2012-02-27 20:46
#3

medlemskort har inte jag fått men jag förstår om det kan ta lite tid det är säkert många som ska ha

Lixim
2012-02-27 20:54
#4

Det är ju mycket jobb med medlems registreringen. Tror det var i mm som kom nu som de förklarade allt jobb med registrering av medlemmar. När jag blev medlemm tog det cirka 3 veckor för medlemskortet att komma. Iår fick jag ett nytt samtidigt som jag fick mm så ja man får ett varje år.

Smf 475 Lixim's

Bloggen

Uppfödning av Skinny & Lakeland

westblom
2012-02-28 04:10
#5

ok jag fick  tidningen för en vecka sedan men inge medlemskort

LenaWi
2012-02-28 08:17
#6

Medlemsnumret står på baksidan av tidningen där din adress är printad.

mvh Lena

Annons:
HannaVastervik
2012-02-28 11:36
#7

#4 okej, jag fick inget när jag fick MM trots att jag betalade i december, men men det kommer väl =)

Fridaaaa
2012-02-28 17:10
#8

Jag gick mitt MM igår, och fick mitt medlemsnummer via mail, då jag frågade varför jag inte hade fått MM och medlemsnummer när alla andra hade fått det :)
Men, fick det igår, 1 vecka senare än många andra hehe :)
Men hon sa att det var väldigt mycket just nu

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

M.L
2012-11-10 10:53
#9

har gått med agusti tror jag det va. har fått medlemsnr  men har ej kunnat registrerat mig på medlemssidorna  nån som vet vad det kan va för fel.

Får bara tills var att jag ej är medlem.

godisgrisen
2012-11-10 11:26
#10

Det har varit strul med medlemsregisteringen ett tag eftersom registratorn inte hade tillgång till rätt datorprogram. Nu tror jag att det är fixat men då ligger hon väldigt efter med jobbet så det kan ta ett tag att få ordning på just funktioner som har med hemsidan att göra. Så här trögt ska det normalt inte vara för nya meddelmmar att komma in i systemet men nu har det ju varit problem som vi inte helt kunnat styra över. I egenskap av styrelsemedlem ber jag om ursäkt för det och hoppas ni har lite överseende med problemen. Jag vet i allafall att de som betalat är noterade och det kommer att ordna sig men det tar mycket längre tid än normalt. :-)

Upp till toppen
Annons: