Annons:
Etikettminneslund
Läst 1641 ggr
Lyan
3/21/13, 10:09 PM

Sov sött Essie

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

När jag var nere och skulle ge kvällsmat så låg Essie död :'( Jag har anat att det var nära men det gör inte mig mindre ledsen direkt. Till sommaren skulle hon fyllt sju år.

Lilla fina tant Essie, så sprallig och levnadsglad! En riktig godisråtta och vid godisdags skulle hon bara ha och ha och ha. Det var mata Essie, ge Nellie, mata Essie, ge Elsa, mata Essie, ge Sanna, mata Essie osv XD

Hon har bott här med sin syster Elsa i 2,5år. Det var meningen att de bara skulle mellanlanda men de var så charmiga att de bidde kvar <3

En tröst är att hon har dött bara pang för hon låg i höhörnan med ett ännu halvtuggat höstrå i munnen.

Sov så sött Essie, du är saknad <3

Vänliga hälsningar Emmy
*Min hemsida  *Satin och satinsjukan  *Färggenetik
Svarar jag inte på PM? Påminn mig! Jag glömmer lätt

Annons:
Lyan
3/21/13, 10:12 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

En riktig linslus och jag vet inte hur många "pussa nosen" bilder jag har. För att inte säga alla förstörda bilder där jag har försökt fota någon annan men hela tiden har det dykt upp en suddig brindlenos i vägen XD

Vänliga hälsningar Emmy
*Min hemsida  *Satin och satinsjukan  *Färggenetik
Svarar jag inte på PM? Påminn mig! Jag glömmer lätt

HumlanochJuvel
3/21/13, 10:18 PM
#2

Sov gott, söta Essie <3

juliino
3/21/13, 10:25 PM
#3

Åh vilken liten go tant! Vad skönt att hon somnade in i sin bur medans hon tuggade på hö.

Sov sött fina Essie <3

Sandra-B
3/22/13, 12:02 AM
#4

Fin liten gammal dam.

"Att få somna i frid det passar

Ett litet marsvin med trötta tassar"

Marsvinspsalm nr 1, ur Adjö herr Muffin

En tröst i det hela måste ändå vara att hon haft ett långt och fint liv samt att hon lämnade jordelivet riktigt, riktigt fort - när hon sysslade med en av de saker som marsvin gör både helst och bäst, ätande.

//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's 
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!

[rumelle]
3/22/13, 5:39 AM
#5

Sov gott vackra Essie! <3

BellaDonna2
3/22/13, 7:38 AM
#6

🌺

Annons:
Fridaaaa
3/22/13, 8:41 AM
#7

Vila i frid!🌺

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[körsbärsblomma]
3/22/13, 10:15 AM
#8

så söt hoppas hon äter gräs på gröna ängar uppe i himlen och att hon vakar över dej och hennes andra marsvins kompisar 🌺❤️

Upp till toppen
Annons: