Svenska Marsvinsföreningen

Inlogg på SMF

2013-03-26 21:50 #0 av: pinku

Någon som vet hur lång tid det brukar ta innan man får inloggningsuppgifterna på hemsidan när man registrerat sig på sidan? Jag känner mig lite stressad, eftersom jag vill anmäla innan deadlineGalen

(såhär i framförhållningens anda :P)

Anmäl
2013-03-26 22:00 #1 av: [jgroth]

OM du inte får någon inloggning så kan du fylla i blanketten och maila in den också, det ska gå lika bra.

http://www.svenskamarsvinsforeningen.se/index.php?option=com_content&view=article&id=144&Itemid=167

Anmäl
2013-03-26 22:30 #2 av: pinku

Ok! Tack Glad

Anmäl
2013-03-27 08:06 #3 av: Katrin_Sjöhagens

De verkar ha problem med detta! Jag mailade till följande adress webmaster@svenskamarsvinsforeningen.se och fick hjälp. Webmastern la då upp en konto manuellt och skickade inloggningsuppgifterna till mig. Då fungerade allt perfekt. Lycka till!

Anmäl
2013-03-27 08:35 #4 av: idipidi

Nja, det är inga speciella problem med det. Däremot är det vanligt att man har såna inställningar i mailen att utskickade lösenordet sorteras bort som spam. Ibland hamnar det i spamkorgen, men om man har en väldigt nitisk mail-klient så kan det t.o.m. sorteras bort helt av mail-klienten. Om man inte lyckas hitta mailet i skräpposten så kontakta webmaster.

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.