Annons:
Etikettersajtenifokus
Läst 887 ggr
Sandra-B
8/18/13, 1:53 AM

Ny medarbetare!

Sedan en tid tillbaka har vi haft en Medarbetare på prov här på sajten. Det är Inger (känd som Mirinda här på iFokus) som har provat på hur det är och värd samt övriga Medarbetare har känt efter hur det har fungerat.

Vi har nu kommit fram till att det fungerar utmärkt och därmed beslutat att erbjuda henne en roll som ordinarie Medarbetare, vilket hon har tackat ja till.

Med denna tråd vill jag därmed göra det officiellt så att alla på sajten vet om det samt officiellt välkomna Inger som Medarbetare på Marsvin.iFokus.

Jag hoppas att det kommer att fungera lika bra i fortsättningen som det har gjort hittills. Välkommen, Inger! :-)

Som en del av er kanske kommer ihåg efterlyste vi i våras nya Medarbetare genom en annons där ni medlemmar kunde skicka in en ansökning om ni var intresserade.
Det har, tyvärr, dragit ut på tiden men vi har valt ut två stycken av de som ansökte som under en tid framöver nu ska få prova på hur det är att vara Medarbetare på sajten. När en tid har gått så kommer vi bakom sajten att göra en utvärdering tillsammans med dessa personer och därefter tar vi ett beslut om ifall de kommer att erbjudas en roll som ordinarie Medarbetare eller ej.

De som just nu testar rollen, alltså är Medarbetare på prov, är Jessica (Chocopops, tidigare jejjas här på iFokus) och Malin (Svarttusch).

Önskar även er två välkomna in bakom sajten!

Ni får gärna presentera er lite kort här i tråden alla tre, så att alla vet lite om vilka ni är :-)

Än en gång - välkomna alla tre! :-)

//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's 
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!

Annons:
emmaaslund
8/18/13, 2:21 AM
#1

Vad härligt med fler kloka Medarbetare! 🙂

/ Emma
Nidos marsvinsuppfödning - Rex och Self DE white

Fridaaaa
8/18/13, 8:23 AM
#2

Grattis!

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Svarttusch
8/18/13, 10:16 AM
#3

Presentation:

Jag är 24 år gammal och har två söner på 4 år respektive 5 månader. Upptäckte marsvin för lite mer än ett år sedan, hade innan testat hamster, men det var inget djur för mig. Innan jag ens köpte mina marsvin var jag inne här hela tiden och kollade upp olika foder, burstorlek och liknande. Jag var ganska tyst till en början, men nu är jag inne flera timmar per dag då jag har ont i ryggen och därför sitter mycket framför datorn för det är enda tillfället ryggen inte gör ont. Jag har självklart kvar mina marsvin och kan aldrig tänka mig ett liv utan dem.

Hälsningar Malin <3
Medarbetare på Marsvin ifokus
Min hemsida

Mirinda
8/18/13, 1:41 PM
#4

Tack för välkomnandet! 🙂Jag ska skriva en presentation i denna tråd när jag kryat på mig lite. Är för tillfället dunderförkyld med hög feber, så min ork är begränsad. Om någon är nyfiken på vem jag är, så kan ni titta in på min medlemssida, där jag skrivit några rader om mig och familjens marsvin.

Vad kul att ni vill pröva på att vara med i gruppen bakom sajten Jessica och Malin!👍 Jag har trivts väldigt bra som "prao". Hoppas att ni kommer att få en bra provperiod .

Medarbetare på Marsvin i Fokus
”Be true to yourself and you will be false to nobody.” Shakespeare

[erikam]
8/18/13, 1:51 PM
#5

Härligt! :)

godisgrisen
8/18/13, 4:45 PM
#6

Det låter ju jättebra! Jag är så glad att just ni gör detta!😃

Annons:
Chocopops
8/18/13, 5:49 PM
#7

Tack för förtroendet :).. Jag heter då Jessica är 30 år.. Bor med min man våran dotter och en hög marsvin ;) närmare bestämt 20 st :) . Började med marsvin 2006 , å js engång marsvin slltid marsvin. 2008 va jag på min första utställning , å de va de roligaste jag varit på sen va jag lixom fast i de med :) .. Föder även upp marsvin under orefixet SMF 456 Chocopop's .. Under åren har de blivit lite olika raser men dom som jag fastnat mest för är skinnyn, som jag tuvär inte har några i dag. Den ras som ligger näst. Närmast hjärtat är teddy och de har jag endel här hemma ;) yngsta är inte äns 2 månader gammal ;) Ja de va lite om mig :) är inge vidare på sådant här :p

Ta vara på dagen, Du vet aldrig vad som händer i morgon Hjärta

Mirinda
8/22/13, 2:22 AM
#8

Presentation var det….

Jag, som skriver gärna och mycket, får akut skrivkramp när jag ska skriva sånt här. Här kommer ett tappert försök.

Mitt IRL-namn är Inger. Det var omodernt redan när jag fick det och det var så länge sen att datorer och mobiltelefoner i de flesta hem endast skulle ha gått att hitta i en science-fiction-film.😃
Min son fick marsvin för ett par år sedan och jag föll som en fura för dessa två pälsbollar. Marsvinen är Dumle; nonself tort´n white och Gozo; english crested tort´n white.

Jag hade ett par marsvin i min barndom, men sen blev det hund och katt tills jag flyttade ihop med akvariefiskägaren, som numera är gammelhusse till familjens två marsvinsprinsar.

Jag är ingen uppfödare och har inga planer på att bli det. Ställt ut marsvin har vi bara gjort en gång, för skojs skull. Men jag har varit fascinerad besökare på flera utställningar.

Redan ett halvår innan pälsbollarna flyttade in, började jag läsa i trådarna på MiF. Min tro är att de snälla marsvinen har gott inflytande på sina människor. För här på sajten fick jag mycket tips om skötsel och annat av snälla marsvinsägare. Så jag har fortsatt att läsa och så småningom även skriva i trådarna.

Nu ska det bli spännande att hjälpa till med administrationen av sajten.

Mina intressen är en blandad kompott; bl a litteratur, nätquizzande och bakning av riktigt onyttiga kakor. Min bästa egenskap är nog min humor och min sämsta är så klart hemlig.😉

Medarbetare på Marsvin i Fokus
”Be true to yourself and you will be false to nobody.” Shakespeare

Upp till toppen
Annons: