Annons:
Etikettersajtenifokus
Läst 2319 ggr
Svarttusch
2014-06-19 21:36

Emoji i inläggen

Undvik att klistra in Emoji som finns i t. ex iPhone och Android i inlägg eller trådar här på sajten och iFokus. Skriv istället vanliga smileysar (t. ex :) :P :-S osv) eller använd de som finns på iFokus som du hittar genom alternativen ovanför texten. 

Emoji-smileysarna visas inte i alla webb-läsare och blir för många fyrkanter eller ett frågetecken.

Hälsningar Malin <3
Medarbetare på Marsvin ifokus
Min hemsida

Annons:
Mari
2014-06-19 21:39
#1

Tack, har funderat vad det är för något som folk lägger in som blir fyrkanter 🙂

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Fridaaaa
2014-06-19 21:42
#2

Man kan även få in ifokus-smileysarna om man ändrar inställningarna på sin webbläsare till "skrivbordsvy" eller något liknande heter det 🙂 Om man inte har den inställningen finns dem inte att välja på.

Mycket bra att du tog upp detta! 👍

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Svarttusch
2014-06-19 21:50
#3

#2 Aha, jag får mina automatiskt. Tror de funkar i alla fall. Testar 😃

Hälsningar Malin <3
Medarbetare på Marsvin ifokus
Min hemsida

Fridaaaa
2014-06-19 21:51
#4

#3 Aha ja jag fick ändra till det på min iphone i alla fall, har googlechrome där nämligen 😛 Likaså på paddan.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Svarttusch
2014-06-19 21:52
#5

#4 Nu förstår jag, jag förstod inte att du menade på telefonen :P Där har jag inte testat, skriver inte mycket därifrån :)

Hälsningar Malin <3
Medarbetare på Marsvin ifokus
Min hemsida

[AnimalLover1]
2014-06-19 21:57
#6

#2 Vaa går det att ändra :D Vart ändrar man? Jag kan inte ändra texten eller skriva emojis på iPaden, jag har firefox :P

Annons:
Fridaaaa
2014-06-20 08:45
#7

#6 Firefox vet jag tyvärr inte men på googlechrome går man in där man hittar inställningar och sånt, så står det rakt fram där att man kan ändra till det 🙂

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Upp till toppen
Annons: