Annons:
Etikettminneslund
Läst 1649 ggr
Fridaaaa
1/6/15, 9:46 AM

Vila i frid Pepsi ♥

Just nu känns djurägarskapet inte så roligt. Igår precis innan tolvslaget skulle jag kolla till marsvinen inför natten. Gick i vardagsrummet. Max som springandes som vanligt men inte Pepsi. Mycket konstigt. Kollade in i ena huset, då satt han kvar där. När jag tog upp honom var han mycket svag. Började leta efter CC för att stödmata men han tog några sista andetag och gick bort i min famn ❤️ Några andetag var som att han hade svårt att få luft. Han hade blött ur nosen också. Allting gick så himla fort. 

Pratat med flera och de tror hjärtat eller hjärnblödning med tanke på hur fort det gick samt blödandet ur nosen.

Älskade Pepsi, hans bror gick bort för bara knappt tre veckor sedan. Han blev inte gammal, 3½ år. Saknaden är enorm ♥

♥Min älskade Pepsi, min ögonsten ♥

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
Arinah
1/6/15, 12:50 PM
#1

Usch så trist och sorgligt. Har du förlorat även vackra Pepsi. Riktigt ledsamt att höra. Styrkekram skickas.

Kokburra
1/6/15, 2:48 PM
#2

Nej, stackars dig! Är verkligen ledsen för din skull! Att ha förlorat två djur på såhär kort varsel, usch. Styrkekramar från mig! Vila i frid Pepsi!

Fridaaaa
1/6/15, 6:16 PM
#3

#1 Tack, all styrka kan behövas just nu ❤️

#2 TAck 🤗

Försöker få Ihop Max med Ferrari just nu, eftersom båda nu blev ensamma. Gnabb och så men inget slagsmål ändå så är positivt, hoppas verkligen att de två kan bo ihop

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Jarado
1/6/15, 8:55 PM
#4

Beklagar verkligen.

Idakarrlsson
1/7/15, 11:30 AM
#5

Nu är det orättvist! Tycker så synd om dig Frida. Varför ska du förlora två grisar på så kort tid? Skickar styrkekramar!

//Med vänliga hälsningar Ida

Va dig själv, alla andra är redan upptagna. 😎

Fridaaaa
1/7/15, 12:03 PM
#6

#5 🤗

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
Sofia54321
1/7/15, 11:10 PM
#7

Jag beklagar verkligen🌺

[Nettan120]
1/7/15, 11:32 PM
#8

Synd om dej vännen livet är svårt ibland kram ❤️

flocken
1/8/15, 7:08 AM
#9

Fina Pepsi. Tror han & brorsan Dox raggar tjejer nu

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

juliino
1/8/15, 8:42 AM
#10

Massa styrkekramar till dig Frida ❤️ Fy va hemskt!

Fridaaaa
1/8/15, 9:44 AM
#11

#9 Det tror jag också att de gör ❤️

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

HPmarsvinet
1/10/15, 9:18 AM
#12

Styrkekramar från mig!

Marsvin.Fantasten!
1/10/15, 12:21 PM
#13

vila i frid Pepsi, hoppas att han skuttar runt på en äng med ditt andra marsvin.🌺❤️🌺

så sorgligt med 2 marsvin på så kort tid! 😢styrkekramar från mig med!

Annons:
Upp till toppen
Annons: