Annons:
Etikettoff-topic
Läst 454 ggr
Den vilda djungelkvinnan
2016-10-15 13:38

Krångel börjar lösa sig och alla mår bra!

Har haft lite halvpanik här hemma hur jag ska lösa burarna för marsvinen, då jag haft "för många" hanar. Som många nog sett har jag haft annonser på marsvin mm. Härom dagen kom min sista kull på många år och det vela lite mer stress där! Anledningen till detta är att jag är gravid igen och ska ha barn tätt med mitt första. Idag hittade jag ett fint hem till 2 av killarna så nu är allting löst! De ska flytta på måndag så vill inte riktigt ropa hej än, men jag hoppas att de inte ångrar sig och att marsvinen får ett fint hem där. =) Nu har jag två burar kvar, en med 4 honor och en med 2 hanar. Perfekt! Ville bara skriva lite så min stress lättar, hehe! Blir ingen met avel för mig på många år men kanske nästa år blir det att vi köper en skinnyhona i julklapp 2017. Men det är mer en dröm och fantasi just nu. :-) Framöver ska nog båda hanarna kastreras och få varsin "flock" med honor då jag vet att de mår bäst så. Men det är ju inte bråttom då alla här trivs fint som det är! =) Tack för mig, Den vilda djungelkvinnan

Annons:
Upp till toppen
Annons: