Annons:
Etikettpresentationer
Läst 1249 ggr
ThatCuteThingie
2016-11-11 13:07

Är era marsvin superhjältar ?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Detta är mina små unga marsvin ^^ båda är honor även om de inte låter som det på namnen.. men dessa små krabater är speciella kan jag lova ^^  Först har vi Jasmine hon är svart och vit och en liten äventyrare :) hon är starkare än sin syster och totallt orädd ivart fall för mig :) hon brukar sitta och skrika tills jag kommer till buren och när jag kommer dit så ser man nästan att hon ler i ögonen för hon går fram och praktiskt taget ber om att bli upp plockad men så fort man tar ner handen så springer hon till ett av hörnen så naturligtvis följer jag henne med handen och hon väntar tills jag är nära så hon han hoppa upp i handen och vidare till nästa (hon leker)  hon är pratglad och älskar när jag sätter ner henne på olika platser hon springer inte och gömmer sig hon springer och kollar på allt och försöker till och med klättra upp vart hon är kan så hon kommer högre upp  :) Oskarsson är rätt skrajsen av sig men hon älskar att vara högt upp om någon är med henne :) så hennes favorit plats ärpå min axel för där har hon sällskap och hon kan prata hur mycket hon vill och för att inte tala om hon kan se allt runt om kring sig och hon blir helt till sig ibland och piper i örat på mig tills jag går dit hon vill haha jag vet inte varför men mina marsvin är speciella har haft dom sen dom föddes och dom är små galenpannor men gud vad jag älskar dom :) dom är inte normala dom är så modiga av dig ^^ dom tycker till och med om att åka bil :) har haft dom i bilen många gånger och dom älskar att sitta fram vid vindrutan (insidan av bilen sjävlklart!) och kolla när träd och andra saker glider förbi dom :) är det någon annans marsvin som också "lekar superhjälte" eller hur är era marsvin jag villhemskt gärna höra era marsvins " onormala " vanor ^^

Annons:
[rumelle]
2016-11-11 13:29
#1

Jättesöta små tjejer! 
Men du har dem väl inte lösa i bilen?

ThatCuteThingie
2016-11-11 13:30
#2

har endast haft dom lösa när vi kört i skogen och då kör vi snigelfart :)  gång fart typ men det är endast för att dom verkar så intresserade av att se att som finns ute :)

ThatCuteThingie
2016-11-11 13:33
#3

jag och min pojkvän älskar att köra ute i skogen på småvägar lite då och då och det bara blev att vi tog med dom en gång för att se vad dom sa eftersom dom redan är så modiga och dom tyckte om det så ser ingen mening i att dom inte kan åka med oss ibland :)

Upp till toppen
Annons: