Annons:
Etikettallmänt
Läst 2129 ggr
anniealex
2017-03-29 15:10

Marsvin till salu

Tyvärr så måste jag hitta ett nytt hem till mina fina pojkar, pga att jag inte längre har någon tid alls för dem då jag jobbar mycket och pluggar. så känner att dom förtjänar ett hem där en/ eller flera kärleksfulla personer har en massa tid för dem.

Bilbo och Arthur är 2 år och 7 månader gamla, Arthur är en teddy marsvin och Bilbo virvel. Arthur är även kastrerad och jag har försäkring på båda två! 

Mina krav är att du eller ni som köper dom har erfarenhet av att ha husdjur och att ni har tid för dem och att ni är seriösa och ansvarsfulla. Jag vill även kunna hålla kontakten med dig ibland bara för och veta hur mina pojkar har det!❤️

Det du får med är en bur på 120 med hus och höhållare och matskål, en stor ute hage, 2 stora vattenflaskor, klosax, 2 borstar, 2 selar, en bok om marsvin, leksaker + hus.  

Är någon intresserad eller ha frågor så hör gärna av er! 🙂 Kramar Annie

Annons:
Meja H
2017-03-29 16:06
#1

Bara några frågor

Vad kostar dom?

Vart finns dom?

Och hur ser dom ut?😃

anniealex
2017-03-29 17:22
#2

jag tänkte runt 700-800kr för alltihop, men priset kan diskuteras! det viktigaste för mig är att dom får ett bra hem!😃 Dom finns i strömstad, men jag kan alltid köra och mötas någonstans med dom!🙂 skall lägga ut bild på dem!

anniealex
2017-03-29 17:26
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 4
Förhandsgranskning av bild 2 av 4
Förhandsgranskning av bild 3 av 4
Förhandsgranskning av bild 4 av 4
#3

Bilbo är den långhåriga och Arthur är den korthåriga!

SkogshuldranTina
2017-03-29 20:53
#4

Hej. Jag är intresserad. Hur kan vi få kontakt så du kan få veta mer om oss?

anniealex
2017-03-30 15:27
#5

Hej! du kan maila mig om du vill!🙂 annietheskoog@hotmail.se

Upp till toppen
Annons: