Annons:
Etiketterköpeslånessäljesomplaceras
Läst 1120 ggr
MrsGoldfire
4/16/17, 8:44 PM

Säljes

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Med stor sorg i hjärtat måste vi börja leta ny/nya kompisar till Tussen (2 år i maj) eftersom hennes kompis är så dålig att vi måste avliva henne imorgon om hon ens överlever natten. 

Vi har haft marsvin i 4 år nu och Tussen har vi haft i 1,5 år. Hon är en jättesöt och pigg och frisk tjej som är hur snäll som helst att sköta om.

Vi bor i Västerås, men kan köra en bit om det är rätt person som visar intresse.

Bild 1 Tussen när vi köpte henne för 1,5 år sen.

Bild 2 Är Maja som nu är 5,5 år och hennes förra kompis Idis som redan är i marsvinshimlen.

Jag och mina barn och min man känner att det räcker nu och eftersom de måste vara 2 så vill vi att Tussen ska få nya vänner så fort det bara går.

*Ni behöver inte älska mig, jag vill bara vara med på ett litet hörn

Annons:
Derrtag
4/16/17, 9:02 PM
#1

Så himla tråkigt…😕 Hoppas att ni kommer hitta ett hem till henne. Jättefin marsvin i alla fall!😍

MrsGoldfire
4/16/17, 9:04 PM
#2

Tack, Derrtag, ja sånt är ju livet med djur. Man får glädjas åt de fina minnena de ger.❤️

*Ni behöver inte älska mig, jag vill bara vara med på ett litet hörn

Derrtag
4/17/17, 8:58 AM
#3

Ja, jag vet. Sorgligt med djur. Det har hänt mig också flera gånger. Hur är det med den andra marsvinet?😕

MrsGoldfire
4/17/17, 9:27 AM
#4

Lilla Maja är nu med sin kompis i marsvinshimlen. ❤️

Det  gick fort. Det började  med att Maja fick en knöl i ljumsken i höstas och sedan har det bara blivit fler och när hon blev hängig och inte ville äta igår kväll så funderade jag på om hon hade fått en knöl på fel ställe. Hon hade under hakan och på halsen. Det var skönt att det gick fort, vi skulle annars tagit henne till veterinär idag. Det gör ont att se dem lida.😭

Men nu är det svårt att se Tussen rusa runt ensam i sin bur.

*Ni behöver inte älska mig, jag vill bara vara med på ett litet hörn

MrsGoldfire
4/18/17, 9:33 AM
#5

Finns det någon som är intresserad så kan jag köra en bit! Jag bor i Västerås.

*Ni behöver inte älska mig, jag vill bara vara med på ett litet hörn

[Wijnja]
4/18/17, 10:35 AM
#6

Oj fick hon en tumör hade en hona som fick en tumör och det går utför ganska snabbt

Annons:
Derrtag
4/18/17, 11:23 AM
#7

MrsGoldfire, har du lagt upp annonser på sajter som blocket.se? För då kan även de som inte är medlemmar på iFokus köpa denna söta Tussen😃

MrsGoldfire
4/18/17, 6:29 PM
#8

Jag har förmodligen lyckats hitta en flock genom en jobbarkompis! Imorgon ska vi se om Tussen kan få 2 nya kompisar och att de accepterar henne. annars får jag återkomma här.

*Ni behöver inte älska mig, jag vill bara vara med på ett litet hörn

Derrtag
4/18/17, 6:56 PM
#9

#8 Så bra! Hoppas att de accepterar henne😃

Lycka till😉

BiancaWaterlund
4/19/17, 2:03 PM
#10

kanske är intresserad om mamma tycker det är en bra ide ska fråga henne

MrsGoldfire
4/20/17, 7:09 PM
#11

Nu har tussen fått 2 nya kompisar och det känns jättebra! 

Sorgligt utan de små sjungande marsvinen, men det var dags att sluta och vi kan alltid hälsa på Tussen!

*Ni behöver inte älska mig, jag vill bara vara med på ett litet hörn

Derrtag
4/20/17, 7:29 PM
#12

#11 Så roligt att ni lyckades hitta ett hem till Tussen! Hoppas hon känner sig bra bland dem nya marsvinen, och det är hur kul som helst att du kan hälsa på henne!

Upp till toppen
Annons: