Annons:
Etikettallmänt
Läst 898 ggr
Mitchika
10/15/17, 5:35 PM

Tre har blivit två...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

… och jag kan inte sluta gråta. 😭

Hon mådde bra igår kväll, hon mådde bra imorse. Hon tiggde och åt grönsaker med god aptit, klättrade på gallret av iver och hoppade över dom andra för att komma åt dom bästa bitarna. 

Jag skulle ge dom grönkål nu på seneftermiddagen när jag skulle börja med middagen och jag hittade henne vilandes i fleeceskogen. Hon låg på sidan och såg så fridfull ut. När jag tog upp henne var hon fortfarande mjuk och lite värme fanns kvar, så det var nyligen, men min lilla flicka är borta. 💔

Det ser ut som om hon ligger och sover nu på handduken på köksbänken. Jag sitter där och klappar på henne och hoppas på att hon vara ska resa sig upp igen, ruska på sig och titta yrvaket på mig som om hon bara sov djupt, men jag vet att det inte kommer hända. Storgråter

Åh herregud… Att jag aldrig mer kommer få höra hennes hesa läten när hon pockar på uppmärksamhet och tigger godis gör så ont. 

Under alla mina år med marsvin har jag aldrig haft ett marsvin som dig och jag kommer aldrig få det igen. Du förtjänade det bästa och du förtjänade att somna in lugnt och fridfullt hemma i fleeceskogen som du älskade så mycket, men fy vad ont det gör i mig. 😢

Jag vet att du klarar dig nu, vart du än är nu. Du har alltid klarat dig, du har alltid varit så förbaskat stark, modig och självsäker. Så olik dom flesta marsvin jag träffat på. Inget skrämde dig och inget drog ner dig eller din kämparanda. Du var ett par lysande, nyfikna, livsglada ögon från första gången jag såg dig till den sista. 

Tills vi möts igen, min älskade, älskade Doodle. Ta hand om dig.. 🌺❤️😭

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

Annons:
[Wijnja]
10/15/17, 5:55 PM
#1

Så sorgligt beklagar hittade min Mimmi död i huset hon gick in i huset somnade in bara saknar henne än

Ljungåsen
10/15/17, 8:54 PM
#2

Beklagar sorgen. Det är alltid lika hemskt när en älskad vän lämnar en, och speciellt om det kommer plötsligt. Vila i frid Doodle.

2Sirius
10/15/17, 9:57 PM
#3

💝

!ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ?ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Rheen
10/16/17, 6:19 PM
#4

Må hon vila i frid ❤️

~ Rheen.

Mitchika
10/18/17, 2:01 PM
#5

Tack alla. 🌺

Förlåt för att jag inte svarat. Min morfar dog igår kväll, så saker och ting har varit extra jobbigt.

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

[Wijnja]
10/18/17, 2:14 PM
#6

Oj nej beklagar verkligen för din morfar det är inte ditt år om jag skulle omplacera Arwen så tänker jag på dig om hon inte trivs hos mig så här du varit i min tanke

Annons:
elsabergs
10/18/17, 9:07 PM
#7

Jag beklagar verkligen, både för Doodle och din morfar :( de kanske är tillsammans nu?

Mitchika
10/23/17, 5:06 PM
#8

#6 Tack för förtroendet, Wijnja. 🌺

Jag tror dock inte jag skulle orka ta in ett nytt marsvin i flocken just nu. En introduktion tar mycket jobb, tid och energi och det kombinerat med eventuell sjukdomsrisk känns som alldeles för mycket för mig. Jag är så glad att jag har Molly så att Tali har sällskap och jag inte behöver oroa mig för det… igen. 

Utöver det så ska vi flytta i januari, så det är massor med jobb framför oss nu. 

#7 Tack så mycket. 🌺

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"En hund i famnen och en eldkastare i handen" 
"When life gives you garbage, make a dumpster fire"

[Wijnja]
10/23/17, 6:35 PM
#9

Hur mår Molly nu det gick inte så bra för Arwen efter operationen trodde hon skulle dö hur skulle du gjort hon saknar Niagara fast nu är det bättre Dolly trivs hon ju med

Upp till toppen
Annons: