Annons:
Etikettpresentationer
Läst 2145 ggr
[Wijnja]
12/6/17, 3:32 PM

Nytt namn på marsvin

Jag ska köpa ny hane jag behöver lite förslag på namn på hane

Annons:
Ms_Raptorskull
12/6/17, 4:23 PM
#1

Är det verkligen klokt att ta in ett till marsvin?

[Wijnja]
12/6/17, 4:34 PM
#2

Japp ett degvätskan lag på att inte ha ett ensam marsvin

Honestyisdead
12/6/17, 4:38 PM
#3

Du har ju redan 21 marsvin skrev du i en annan tråd där du ju faktiskt skrev att du hade marsvin du kunde sätta ihop med den som går ensam. Och i en tråd är du så sjuk att du kanske måste omplacera dina djur. Som för övrigt verkar avlivas gott som tätt.

Detta  verkar ärligt talat inte bra alls!

[Wijnja]
12/6/17, 9:27 PM
#4

Det gick inte dolly trivdes inte med archie fick sätta tillbaka henne med dem andra honor

91Marran
12/7/17, 6:27 PM
#5

Håller med Hera. Detta blir ingen bra idé. Omplacera istället den du har.

Mvh
Mig

[Wijnja]
12/7/17, 7:31 PM
#6

Nej tack omplacerar inte min skinny

Annons:
linnea567
12/7/17, 7:52 PM
#7

har du verkligen ingen grupp/marsvin du kan testa placera den med innan du tar in ännu fler djur? :P och bråkar marsvin kan det innebära att man antingen behöver fixa om i deras bur eller så kan de introduceras för varandra långsamt på neutral mark

Honestyisdead
12/8/17, 3:58 AM
#8

#4 Så av 21 marsvin testade du med en, och valde att skaffa en till?

Förresten hur är det med din hund som blev skadad när din kompis tappade den och som du inte hade råd att gå till veterinären med? Detta var innan marsvinen tror jag?

Äppelsnäckan
12/8/17, 1:27 PM
#9

Har du tillräckligt med tid och pengar för att ta hand om alla dina djur? För djurens bästa bör du annars överväga att omplacera några. Det kanske är svårt om du fäst dig vid alla men det kan bli för mycket också.

Ny uppstart hösten 2023!
www.snackan.weebly.com Akvariesnäckor - Fakta, bilder och odling!

vendelay
12/8/17, 2:40 PM
#10

Fast den senaste bilden på en chiahuahua vid namn Morgan är faktiskt postad i juli i år och TS har väl haft marsvin i flera år?

Jag menar inte att hoppa på dig, TS, jag är uppriktigt orolig för dina djur.

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Aleya
12/15/17, 6:32 PM
#11

Men stopp nu. Du har innan skrivit att du har eventuellt problem med att orka med dina marsvin av olika orsaker. Och nu ska du skaffa ytterligare en till? Jag tycker du ska fundera om det verkligen är rätt väg att gå. Och hur du ska ha råd då du ofta skriver om sjuka marsvin.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

[Wijnja]
12/15/17, 6:42 PM
#12

Gizmo va inte min tyvärr han blev dumpad

[Wijnja]
12/15/17, 6:43 PM
#13

Har en inflammation och en polyp mår bättre

Annons:
Aleya
12/15/17, 7:08 PM
#14

#12 #13 fast oavsett om han var din eller ej så bodde han hos dig. Och bra att det inte var nått allvarligt. Men fortfarande kan man inte hålla på att samla på sig en massa djur bara för att man själv önskar. Man måste tänka på djuren också. Och jag säger inte detta för att vara elak, men det känns som att du måste lugna dig.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Upp till toppen
Annons: