Annons:
Etikettersjukdomarohyraskador
Läst 1083 ggr
[Wijnja]
12/12/17, 1:33 PM

Mitt fel

Blev anklagad av ägan till gizmo för jag fick avliva honom. För han hade trasiga öron så jag vet jag har aldrig använt topsar i öronen utan vårsvervetter nu är man djur plågare så jag vet så hen kastat en hamster i marken

Annons:
[rumelle]
12/13/17, 7:58 AM
#1

Va?

[Wijnja]
12/13/17, 10:55 AM
#2

Jag sa det va mitt fel förra ägan hade skadat gizmos öron det va hen som dumpade honom hos mig jag fick ta ansvar för honom hon hade petat med topsar i öronen han va helt döv

Ljungåsen
12/13/17, 11:25 AM
#3

Såhär tolkar jag det hela. Wijnja lät avliva marsvinet Gizmo, åtminstone delvis på grund av att han hade skador i öronen. Dessa skador kan vara orsakade av att man använt tops för att göra rent i öronen. Wijnja säger att hon inte använt tops till öronen, utan att det var förra ägaren som förstört Gizmos öron. Förra ägaren anklagar Wijnja för att Gizmo blev avlivad. Däremot så förstår jag inte syftet med tråden.

[Wijnja]
12/14/17, 6:45 AM
#4

Skulle du vilja bli anklagad för saker som man inte har gjort det kallas förtal hon borde tänka på hur hon uttrycker sig sen har hon gått spridit det vidare till andra vi hade inget annat val än avliva tror inte han va helt frisk Marianne jag tog beslutet tillsammans än låta honom få somna in för hon trodde att han aldrig mer skulle bli frisk jag tror hon vet vad hon gör

Ljungåsen
12/14/17, 8:00 AM
#5

Naturligtvis skulle jag inte vilja bli anklagad för att ha gjort någonting som jag inte har gjort. Att bli anklagad är aldrig trevligt. Av någon anledning så måste Gizmos förra ägare vara väldigt upprörd över att han nu är död. Om Marianne rekommenderade en avlivning så kan du vara rätt så säker på att det var rätt beslut.

Annons:
[Wijnja]
12/14/17, 10:52 AM
#7

Hon sa hon inte trodde han skulle bli frisk igen då tog vi båda beslutet att låta honom få somna in finaste jag gjorde låta dolly ta förväl då får hon vara upprörd men hen skulle nog låta honom plågas följer bara lagen att inte låta ett djur lida för min skull

[AnimeV4]
12/14/17, 8:11 PM
#8

Jag har känt behovet av denna ett tag! Här kan vi samla allt negativt: https://marsvin.ifokus.se/discussions/5a32ccad8e0e742ff600079f-skriva-av-sig-del-1🙂

Upp till toppen
Annons: