Annons:
Etiketterbeteendehantering
Läst 957 ggr
Hamstertjejen123
2018-01-21 02:11

Andra lilla flickan vill inte bli tam

Hej! Jag har 2 marsvin har haft dom i ca 8 månader. Hade 2 marsvin innan dom blev tama direkt men nu är det såhär att ena honan är tam medans den andra attackerar handen när man kommer in i buren. Vet inte vad jag ska göra snälla hjälp!

Annons:
Ljungåsen
2018-01-21 06:31
#1

Attackerar hon och bits? Det låter verkligen inte som ett normalt marsvin. Jag skulle kolla upp hos veterinär, för det låter som något är fel. Smärta kanske?

Hamstertjejen123
2018-01-21 09:34
#2

Jag ser inget som skulle kunna vara dåligt med henne..men jag kan titta upp hos en veterinär! Tack för svaret!

Ljungåsen
2018-01-21 09:46
#3

Marsvin döljer sjukdom väldigt väl, så när man väl märker att någonting är fel så är marsvinet riktigt, riktigt sjukt. Det beteende du beskriver är så långt ifrån normalt marsvinsbeteende att jag omöjligt kan tro att hon mår bra.

LK6971
2018-01-22 00:58
#4

Hej du ja läste lite vad du skrev Försök Ta med något Gott som din lille gris gillar Ta ej i handen tomhänt När du kelar med grisen håll den ena Handen nära nosen men inte för nära så den kan känna din lukt av handen så den inte tror att den är et byte med den andra Klappar du marsvinen försök få den lugn din maesvin är ikke nöjd med något ja hoppas allt är brs med dina marsvin ursäkta ja har en jätte dålig telefon kan ej skriva stora bokstäver och små bye Guneia pigs are the sweetest

Upp till toppen
Annons: