Annons:
Etiketterköpeslånessäljesomplaceras
Läst 785 ggr
[AnimeV4]
2018-03-24 17:40

[S] Stora marsvinsburar (hemmabyggen)

Finns i Kristinehamn, Värmland.

Har fortfarande hemmabyggda marsvinsburar kvar! Jag flyttar om en dryg månad och då åker de på tippen om ingen vill ha dem. Synd på så fina burar.

Bur 1: 300 x 80 cm. Går att dela på mitten för enkel förflyttning eller för att göra två 150-burar. Har hylla med ramp.
Bur 2: 180 x 80 cm.

Båda burarna är gjorda i OSB och har plexiglas för att marsvinen ska kunna titta ut. Vaxduk finns i botten för enkel rengöring. Hållare för vattenflaska finns.

Det finns inget galler och är öppet i tak, men det går givetvis att montera fast om man så vill. Funkar även som bur till frigående kanin utan galler.

Har även en stor vattenflaska och lite skålar man kan få med.

Bur 1 kostade runt 1000 kr att få ihop och bur 2 drygt 800 kr, så jag har tänkt mig 300 kr/styck + tillbehör.

Betalning funkar kontant, via Swish eller med banköverföring🙂

Annons:
[Wijnja]
2018-03-24 18:31
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#1

Inga stygn kvar

Novachan
2018-03-24 23:35
#2

Bra att visa bilder på burarna också 😉

Om de inte säljs, kan du inte donera dem till något djurhem, jourhem/akuthem, uppfödare eller liknande? Håller med om att det är dumt att kasta….

[AnimeV4]
2018-03-25 00:06
#3

#2 Har dessvärre inga finbilder och nu är de fulla av flyttgrejor, så jag lägger upp om folk frågar! 

Tyvärr har jag inga djurhem som prioriterar marsvin i närheten och jag tror inte att de skulle vilja hämta :/ Kan i och för sig kolla för säkerhets skull.

Upp till toppen
Annons: