Annons:
Etikettallmänt
Läst 663 ggr
[lifebyanki]
4/18/18, 6:32 PM

Är det bara min marsvin som?...

Okej jag tycker detta kan vara en ganska rolig idè

Man skriver något man tror sitt marsvin är ensamt om, något konstigt dom älskar, ett sorts beteende, något vanligt marsvin brukar äta men som dom inte alls gillar osv ni fattar, sen så ser man om det är någon annans marsvin som också är så

är det bara mina marsvin som inte gillar äpple?

försökt flera gånger men ingen av dom vill ha

Annons:
Randomel93
4/18/18, 7:49 PM
#1

Min ena flicka äter bara blasten från broccolin så hon lämnar en massa broccolismulor i hela buren från själva "blommorna" xD

[lifebyanki]
4/18/18, 8:55 PM
#2

#1 det var något nytt för mig..

well har en annan, mina marsvin är väldigt bra hoppare… att hoppa upp på deras hus och sova/tigga mat är deras favoritsak

Mirinda
4/20/18, 10:08 AM
#3

Ett av våra marsvin vägrar hoppa. Men hans gamle kompis, som dog i vintras, och även den lille nykomling som flyttat in, hoppade/hoppar med lätthet upp på taket till det stora huset. Lillen tar också genvägen över höet, som ligger i en låg behållare, med ett skutt värdigt en hopphäst.

Är det bara mitt marsvin som tolererar när kompisen sliter matbitar han står och tuggar på ur munnen på honom?
(Han ser bara snopen ut och går lugnt och hämtar en ny matbit.)

Medarbetare på Marsvin i Fokus
”Be true to yourself and you will be false to nobody.” Shakespeare

MarsvinensHusse
4/21/18, 5:17 PM
#4

Mina marsvin vet när klockan är sju på morgonen och ställer sig förberedda vid matskålen.

[lifebyanki]
4/23/18, 9:48 PM
#5

#4 marsvin som kan klockan

mina marsvin börjar skrika på morgonen så fort jag rör mig för dom tror dom ska få mat, låt mig sova bara

Upp till toppen
Annons: