Annons:
Etikettoff-topic
Läst 1548 ggr
Emmy
4/24/18, 9:05 PM

Marsvin iFokus på engelska sidan

Hej på er alla marsvinsfantaster! 🙂

Jag håller på och startar upp en marsvinssajt på iFokus engelska systersida Savvity, och skulle behöva hjälp från er här på den svenska sajten. 🤔

Jag vill först och främst vilja ha tag i bilder på olika marsvin, allra helst mot vit bakgrund, att använda i Artiklar och texter. Självklart kommer ni att få cred för detta under era bilder.
T.ex. söker jag efter bilder på texel-, silkie-, coronet- och rexmarsvin. Färgen på marsvinet spelar ingen roll.
Andra marsvinsbilder t.ex. där de mumsar på någon god grönsak eller gör någon typ av aktivitet är också av intresse till Artiklar

Sedan vore det väldigt kul om jag kunde få någon eller några av er att skriva något inlägg där ni kanske presenterar era marsvin, eller om någon vill skriva en egen artikel om något som ni tycker är läsvärt.

Kommer jag på något mer jag skulle behöva hjälp med så hojtar jag till. 😉

Ha en fortsatt trevlig kväll allihop!

Bilden nedan är ett exempel på vilken sorts bild jag är ute efter i första hand. Självklart behöver den inte ha så här kritvit bakgrund, men helst utan en massa krimskrams. 😃

Annons:
[lifebyanki]
4/25/18, 8:58 PM
#1

Har en bild på mitt marsvin där man ser honom i massa hö, något intressant?

[Wijnja]
4/25/18, 9:19 PM
#2

Oj har många marsvin

[Wijnja]
4/25/18, 9:20 PM
#3

Jag har Teddy marsvin

Emmy
4/26/18, 1:21 PM
#4

#1 Kan det absolut vara, vill du skicka den i ett PM? :)

#2 Menar du att du har bilder du vill bidra med, eller vilket syftade du på?

nieve
4/26/18, 5:19 PM
#5

Jag har en del studiobilder på mina marsvin, dock ingen av de raserna du nämnde innan.. Skulle det vara av intresse ändå? 🙂

Är det okej att ha sin vattenstämpel på bilderna? Tyvärr är folk så duktiga på att sno bilder nu för tiden.. 🤔

Mina grisars instagram: theodors_angels Skämtar

Emmy
4/26/18, 7:47 PM
#6

#5 Det är absolut av intresse ändå! Men det beror lite på var stämpeln ligger någonstans. Ligger den så att bildens helhet störs av det?

Annons:
nieve
4/26/18, 8:21 PM
#7

Har några av bilderna på "deras" instagram (theodors_angels). 😂
Just där lägger jag stämpeln ganska mitt på, eftersom bilderna är såpass stora om man ser de på datorn t.ex. Men i forum är bilderna mindre, så stämpeln kanske kan vara en bit under marsvinen! 🙂

Mina grisars instagram: theodors_angels Skämtar

Emmy
4/27/18, 8:17 AM
#8

#7 Dina bilder är ju jättefina! 😍 Jag skulle säga att både studiobilder och vanliga bilder i den där kvalitén är av intresse. Och du kan ha din stämpel precis i kant med marsvinen i svart, om du vill vara säker på att den syns bra? 🙂 Du får gärna skicka iväg ett PM!

Emmy
5/5/18, 11:33 AM
#9

Puttar upp tråden. :)

Om någon sitter på bilder av marsvinstillbehör av olika slag så är även det intressant. Samt bilder som skulle passa till en artikel om marsvinssjukdomar.

Upp till toppen
Annons: