Annons:
Etiketterköpeslånessäljesomplaceras
Läst 1141 ggr
Chinesecrestedlover
2018-07-17 16:30

[Sökes] Transporthjälp: Stockholm-Örebro/Lekeberg

°º• SÖKES •º°

Transport från: Stockholm och Stockholms län
Transport till: Örebro/Lekeberg och Örebro län

När sökes transport: juli (alternativt augusti)

Vilket djur söker transport: Ett (eller möjligen två) marsvin. 

Hur kommer djuret transporteras: I bur/låda eller dylikt (ombesörjs av säljaren så inte 100% säker på exakt storlek osv.)

Övrig info: Säljaren kan mötas upp runt om i Stockholms län. Jag (köparen) kan eventuellt mötas upp i Örebro (centrala delarna) annars (helst) så är det transport till Lekebergs kommun det gäller (kan eventuellt åka en bit för att mötas upp, så hör av dig även om du bara åker en bit av vägen). 

Kontaktuppgifter: PM här på iFokus

Annons:
Tjeja
2018-07-17 17:29
#1

Pm

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Chinesecrestedlover
2018-07-17 17:55
#2

#1 Har inte fått något pm?

Chinesecrestedlover
2018-07-27 19:16
#3

Uppdatering: Gäller nu 1 marsvin + 2 marsvin (de finns på olika ställen i Stockholm , men båda säljare kan tänka sig åka en bit för att lämna av marsvinen till "transportören". 

Det vore naturligtvis smidigast om det finns någon vänlig själ därute som kan ta med sig marsvinen till Lekeberg eller Örebro (men jag dvs. köparen, kan även åka en bit för att mötas upp, så hör av dig även om du inte åker hela vägen). 

OBS! Marsvinen kommer resa i två olika lådor/burar,  eftersom det ena marsvinet är en (i nuläget okastrerad) hane och de andra två är honor.

Chinesecrestedlover
2018-08-08 22:42
#4

En uppdatering igen: Gäller nu endast 1 marsvin. Säljaren kan tänka sig att åka en bit inom Stockholms län för att lämna av honom till "transportören". 

Det vore naturligtvis smidigast om det finns någon vänlig själ därute som kan ta med sig marsvinen till Lekeberg eller Örebro (men jag dvs. köparen, kan även åka en bit för att mötas upp, så hör av dig även om du inte åker hela vägen).

Chinesecrestedlover
2018-08-18 16:48
#5

Fortfarande aktuellt. Min lilla herre (marsvin) vill gärna komma hit till sina båda flickvänner Skämtarså om det finns någon som ska åka från Stockholm till Örebro eller i alla fall närmare Örebro så tveka inte att höra av dig.

Chinesecrestedlover
2018-09-04 22:12
#6

Puttar upp denna lite…det är fortfarande aktuellt.

Finns det verkligen ingen där ute som ska åka från Stockholms län till Örebro, eller passerar Örebro på väg någon annanstans eller som ska till någon närliggande (till Örebro) då stad eller så? 

Min lille "pöjk" behöver få komma hit så han kan kastreras och få sällskap av mina två damer (som sitter här och väntar på honom). 

Mvh/Chinesecrestedlover

Annons:
Tjeja
2018-09-12 23:13
#7

awe.. önskar jag kunnat hjälpa dig men det funkade inte tyvärr. 😕

Lycka till och hoppas du äntligen får hem din gosegris snart! ❤️

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

redets
2018-09-18 15:17
#8

Har det löst sig för dig?

Chinesecrestedlover
2018-09-18 17:16
#9

#7 Tack och jag hoppas verkligen att det löser sig snart. 

#8 Nej tyvärr har det inte löst sig ännu 😕

Chinesecrestedlover
2018-09-30 21:46
#10

Så otroligt glad att få göra denna uppdatering: DETTA ÄR INTE AKTUELLT LÄNGRE!!! WOOOHOOO! Jag har ganska så nyss fått hem min lille grabb 😃

Tjeja
2018-10-03 08:31
#11

❤️Härligt att det löste sig till sist ändå!!! Grattis till din nya plutt! 🎈

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Upp till toppen
Annons: