Boende & inredning

Köpte en bur som man inte får

2018-08-06 19:08 #0 av: Wijnja

Köpte bur som jag inte får hem från zooplus

Anmäl
2018-08-06 19:13 #1 av: silverfiisk

På deras hemsida står det att du ska kontakta kundtjänst om du inte får hem ditt paket. Så prova att ringa eller maila så löser det sig nog :)


Anmäl
2018-08-06 19:17 #2 av: Wijnja

Har provat skicka via meddelande på Facebook fick svar där fick mam inget vettigt svar

Anmäl
2018-08-06 19:56 #3 av: silverfiisk

#2 Måndag till Fredag 08-18 kan du ringa kundtjänst på +46 852 503 822

Annars kan du gå in på https://www.zooplus.se/contact_us scrolla långt ner på sidan och skicka ett meddelande där. Jag tror att det är bättre att ringa eller gå via hemsidan än att skriva på facebook.


Anmäl
2018-08-06 20:12 #4 av: Wijnja

Då ringer jag i morgon vet du hur långt det tar man får en bur hade samma problem förra gången mec

Anmäl
2018-08-06 20:17 #5 av: silverfiisk

#4 Enligt zooplus.se så bör det inte ta mer än 7 dagar att få paketet. 

Om du går in på länken här nedanför så kan du spåra ditt paket och se vart det är.

https://www.zooplus.se/contact_us/delivery/parcel-tracking


Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.