Annons:
Etiketterbilderfilmer
Läst 906 ggr
[Towehelena]
9/17/18, 11:57 AM

Visa era marsvin ❤️

I den här tråden tänkte jag att man kunde lägga ut bilder på sina älsklingar och berätta lite om dom. Vilken ras/färg dom har och hur gamla dom är. Skulle varit kul att se! 🌟🙏🏻

Annons:
Belleochteddie
9/18/18, 7:13 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3
#1

Mina två prinsessor! 😍

Belleochteddie
9/18/18, 7:13 PM
#2

Min nuvarande favoritbild ❤️

[Towehelena]
9/18/18, 10:53 PM
#3

#1 Gud vilka fiiina! 😍❤️

Chinesecrestedlover
9/19/18, 1:04 PM
#4

Mina fina "marsipangrisar" 😍

Doris och Diva, Skinnypigs/Skinnysar/nakenmarsvin. Runt 2 år (omplaceringar som kom hit i början på augusti). Vet inte vad färgerna kallas men Doris är den mörka (brun/svarta) och Diva är den rosa (ljusa/vita?). 

Doris

Diva

Doris & Diva

idadamuffin
9/22/18, 8:40 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Mocha. Ungefär 11 veckor. Hon är en salig blandning haha Hur snäll, tuff och söt som helst!

idadamuffin
9/22/18, 8:43 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Biskvi. Ungefär 14 veckor! Även hon är en blandning. Hon är lite osäker men väldigt go men hon kommer bli ganska dominant som vuxen tror jag ;)

Annons:
idadamuffin
9/22/18, 8:48 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Kokos och Müsli! Båda är 4 år i december Kokos (den vita) är dominant, grinig, älskar att gosa och tycker att allt ska vara på hennes villkor. Hon puffar och smaker på allt och är inte rädd för satan själv. Müsli är snäll, försiktig och liiiite rädd för Kokos (med all rätt). Müsli är höjdrädd och älskar att ligga i knät och bli kliad bakom öronen. Hon tror även att hon är mamma till Biskvi och Mocha för hon tvättar dem heeela tiden Båda två är abessinier blandningar

filopa
9/23/18, 9:41 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Sid och Pix, ingen aning om vad det är för ras, hon jag köpte de av sa att Sid(vänster) ska vara renrasig abessinier. De är ca 7 månader.

Lovegs
9/24/18, 7:55 PM
#9

Har inga bra bilder varken på telefonen eller på datorn men 1 okt fyller det år kan lägga upp bilder då

Upp till toppen
Annons: