Annons:
Etiketterköpeslånessäljesomplaceras
Läst 560 ggr
[Svea&Sabina]2
12/21/18, 2:42 PM

BUR SÖKES

Hej! Jag söker buren "Living world green eco habitat" i storlek L. Jag letar efter buren överallt men den finns ingenstans. Jag betalar självklart frakt, även om den blir dyr.

Annons:
Lillyrod
12/21/18, 5:29 PM
#1

Jag tror det blir svårt att hålla ner temperaturen och att få tillräckligt med frisk luft i en sådan bur. Väldigt instängt.

zooplus.se verkar har några i sitt sortiment iallafall. Det finns flera trådar om dessa burar här på iFokus om du söker : )

[Svea&Sabina]2
12/21/18, 6:55 PM
#2

#1 Min hamster bor i ett stort akvarium med höga väggar just nu och det är dålig luft och blir instängt. Jag kommer inte ha taket som följer med buren, utan jag ska bara ha nät som tak och då blir det nog bra luft.

[Svea&Sabina]2
12/21/18, 7:32 PM
#3

Finns det ingen i hela Sverige som säljer buren? Det finns en person som jag kontaktat och h*n har buren i Medium, men det är ganska litet och jag vill helst ha Large. Finns det ingen här som säljer denna bur?? Helt ärligt? Hur svårt ska det va att få tag på en bur?

Lillyrod
12/21/18, 8:45 PM
#4

Finns det inga återförsäljare så är det nog ganska svårt.

idadamuffin
12/24/18, 4:09 AM
#5

Ja om du sökt överallt och inget hittar så finns den nog inte. Du får nog köpa någon liknande och sätta hjul på den isåfall. Det går alltid att hitta på något så man får det man vill ha även om det inte går att köpa direkt

[Svea&Sabina]2
12/24/18, 8:54 PM
#6

#5 Det är inte hjulen jag vill ha, utan det är den praktiska buren och hur stor och enkel den är att flytta och bära

Annons:
Upp till toppen
Annons: