Annons:
Etiketterköpeslånessäljesomplaceras
Läst 1725 ggr
[Noahchipi]
1/7/19, 6:01 PM

Hyra/låna marsvin

Hej alla marsvins älskare. Det är så att jag är sugen på att köpa marsvin men jag är inte helt säker om jag vill! Så därför undrar jag om det finns nån som skulle kunna tänka sig att hyra/låna ut två marsvin? Helst nån stans runt Närke o Värmland. Ni kan även höra av er ifall ni skulle kunna tänka er att hyra/låna ut två marsvin! Kön spelar ingen roll.

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
Randomel93
1/7/19, 6:53 PM
#2

Jag personligen tycker att det är väldigt bra att du vill testa innan du tar dig an djur till fullo, det är jättesvårt att veta innan man försökt på riktigt! Tyvärr så kan jag inte låna ut, jag vill bara säga att det är en bra idé för att se så att ens liv passar just det djuret. Hoppas att någon hjälper dig och kan låna ut :)

Linn Is The New
1/7/19, 7:15 PM
#3

1# Det var inte svaret TS sökte efter. 

Jag tycker att det är moget av dig att testa på innan du faktiskt skaffar egna. Det kanske är så att kanin skulle passa dig bättre än marsvin, eller att smådjur kanske inte alls är din grej. Om du inte hittar något att hyra kan du alltid höra av dig till uppfödare som du säkert kan hälsa på och kolla lite. De kan även svara korrekt på alla de frågor du har :)! 

Lycka till.

Mvh Linn 

Jag har inte speciella talanger. Jag är bara passionerat nyfiken // Albert Einstien

Ansträngning lönar sig bara om du vägrar att ge upp // Napoleon 

Driver en blogg vid namn: Starriderstables.weebly.com

Since 2016

[Noahchipi]
1/8/19, 3:37 PM
#4

Tack till alla jättebra svar❤️

idadamuffin
1/10/19, 7:42 AM
#5

Det enda jag kan komma på att du kan göra är att tillfälligt ta in omplaceringar och hjälpa dem att hitta nya hem! Detta kan ju ta en vecka, en månad eller ett år, dock. Annars kanske du hittar någon som ska iväg på semester eller så som behöver en liten grisvakt! Lycka till!

Upp till toppen
Annons: