Annons:
Etikettallmänt
Läst 529 ggr
[lifebyanki]
2019-07-24 12:00

Stolt över mina marsvin!

Skriver enbart detta för jag vill berätta hur stolt jag är över mina två pojkar,  dom är 1 1/2 år men aldrig bråkat! och har även börjat klippa klorna själv (använde hjälp förut) och dom   läget när jag klipper dom, väger dom, kollar päls, tänder osv och har lärt sig att om dom är still så blir dom klara mycket snabbare och får gå in i buren snabbare.

Älskar mina två pojkar och ångrar ingen sekund med dom

Annons:
Ljungåsen
2019-07-24 12:41
#1

Det låter jättebra! Roligt för pojkarna att vara så uppskattade, precis så borde alla känna för sina marsvin. Du har ingen bild på pojkarna att dela med dig av?

[lifebyanki]
2019-07-26 11:19
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

#1 Har en bild på dom som jag kan dela med mig, eller ja jag har ju många bilder på dom men här är en av dom

marsin är verkligen något av de finaste djuren man kan ha, så stor personlighet för ett sånt litet djur, helt sjukt att se dom utvecklas från små bebisar till vuxna pojkar

Ljungåsen
2019-07-26 14:17
#3

Å så jättefina! Tack för att du delar med dig. Jag håller med dig om att marsvin är fantastiska och väldigt personliga små djur. Alla mina har sin alldeles egna personlighet.

[lifebyanki]
2019-07-28 14:09
#4

Dom är superfina, när jag såg dom på bild när jag letade efter några att köpa så blev jag helt kär, när jag äntligen hämtade dom så blev jag ännu mer kär, dom var helt klart värt allting

Ljungåsen
2019-07-28 14:50
#5

#4 Alla marsvin borde få vara så älskade som dina!

Upp till toppen
Annons: