Annons:
Etiketterköpeslånessäljesomplaceras
Läst 782 ggr
Chinesecrestedlover
2019-08-23 13:39

[SÖKES] Transporthjälp: Göteborg - Örebro

º• SÖKES •º°

Transport från: Majorna/Göteborg och Västra Götalands län
Transport till: Lekeberg (eller centrala Örebro) och Örebro län

När sökes transport: i slutet av september/början av oktober 2019, då den lille tjejen blivit leveransklar.

Vilket djur söker transport: En liten naken marsvinsunge (skinnypig). 

Hur kommer djuret transporteras: Vet ej exakt då detta ombesörjs av säljaren men någon slags låda/väska/transportbur/mindre burGlad.

Övrig info:

Uppfödaren/säljaren kan mötas upp i Göteborg (så länge det går enkelt att ta sig dit och hitta dit och under förutsättning att det ligger centralt).  Jag (köparen) kan mötas upp i centrala Örebro (ex. vid centralstationen) efter överenskommelse och lite beroende på tider (går inte allt för många bussar tyvärr). Annars gäller (helst) Lekebergs kommun och då fungerar de allra flesta tider.

Mvh/Chinesecrestedlover

Kontaktuppgifter: PM här på iFokus till en början

Annons:
Chinesecrestedlover
2019-08-25 17:45
#1

Tillägg: Uppfödaren vill gärna ha besked snarast om jag kommer kunna köpa den lilla tösen så om det finns någon därute som ska åka sträckan så hör gärna av er, även om ni inte ex. vet exakt datum eller så men vet att ni kommer åka sträckan någon gång inom den tidsram som jag söker hjälp inom (dvs. mot slutet av september/i början på oktober, tidigast vecka 38 =16-22 september…men det beror på om hon uppnått en bra vikt osv. då, men hon kommer vara i leveransklar ålder då i alla fall).

Adii
2019-09-02 09:33
#2

Jag finns :)

Chinesecrestedlover
2019-09-02 11:37
#3

#2 Ok😃…vilket betyder vad? Att du kommer åka den sträckan? Skicka gärna ett Pm med mer information i så fall. 

Mvh/Chinesecrestedlover

Adii
2019-09-02 12:52
#4

Ja, jag kommer åka den sträckan.

UlrikaD
2019-09-05 05:35
#5

Hittar du ingen behöver du ju inte avstå. Tar ca 2 1/2-3 timmar med tåget och går väldigt smidigt att åka. Bara som tips:)

Chinesecrestedlover
2019-09-05 23:59
#6

#5 Tyvärr har jag inte möjlighet att åka själv, så det hela hänger på att jag hittar någon som kan hjälpa till, annars kommer det inte fungera.

Annons:
Chinesecrestedlover
2019-09-08 00:24
#7

Tyvärr är detta inte längre aktuellt. Uppfödaren ville inte vänta på att jag lyckades fixa med transport så den lilla tjejen såldes till någon annan 😢

Upp till toppen
Annons: