Annons:
Etiketterköpeslånessäljesomplaceras
Läst 979 ggr
Li.nda
2019-10-30 20:34

(Köpes) Äldre marsvin

Hej! Jag har nu i något år övervägt till och från när rätt tillfälle skulle vara för oss att skaffa marsvin igen. Jag har ägt marsvin tidigare men inte sedan jag fick barn och har saknat dem sedan dess! 

 Nu har jag hittat balansen i livet där det helt enkelt känns rätt, så därför vänder jag mig hit för att se om det finnes någon här på sajten som söker ett nytt hem till eran små. Det är jag och min dotter som bor här, så önskar helst att det har funnits barn i familjen tidigare. Dock inget krav. 

Jag söker äldre marsvin som behöver omplaceras på grund av tidsbrist, allergi eller liknande. Honor/hanar spelar ingen roll. Ej heller utseende. Dock inte skinny då jag känner mig lite osäker på den rasen ännu och inte särskilt påläst. 

 Jag har ingen brådska med att hitta, jag har väntat i över 3 år på detta så jag kan vänta lite till på dom som känns rätt för oss. Vi bor i Skåne, så ser helst att dom finns här nere. Kontakta mig gärna via meddelande om ni vet något.

//Linda

Annons:
Cireea
2019-10-30 20:45
#1

Ändrade din rubrik till (köpes) 😃
Vill du hellre ha sökes så kan jag sätta dit sökes.


Film, Gravid, Hamster, Litteratur, Sommar, Twilight & Sydkorea
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Eyos Hamsteruppföding

Li.nda
2019-10-30 21:12
#2

Tack, var ett litet slarvfel av mig. 😊

//Linda

Ljungåsen
2019-10-31 06:09
#3

Testat att kontakta Eragons? https://www.eragons.se/

Li.nda
2019-10-31 08:29
#4

#3 Jag har tänkt den tanken men också sett att dom gärna ser man bor i Göteborg.

//Linda

Ljungåsen
2019-10-31 08:37
#5

#4 Jag vet att de åtminstone haft kontakter nere i Skåne. Det skadar inte att höra efter. Jag har Eragonsmarsvin, och bor en bra bit från Göteborg.

Li.nda
2019-10-31 09:32
#6

#5 Jag har kontaktat dom sedan tidigare men ej fått svar. Trodde det berodde på att jag inte uppfyllde ”kravet” att bo i närheten. Får testa igen. Tack för svar.

//Linda

Annons:
Lillyrod
2019-10-31 18:14
#7

Jag har adopterat hos Eragons och jag bor 40 mil därifrån 🙂

rhsweden
2019-11-21 22:41
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3
#8

Hejsan ! 

Mina 2 töser har 2 marsvin som jag nu har utvecklat allergi för och nu står jag inte ut längre . Så Bubbi och karamell måste hitta nya ägare . Bor i malmö .

Intresserad `?

Ring 0706884312

Mvh Rolf

Marika jannerfjord
2020-01-01 22:09
#9

Hejsan Vi har två marsvinsbrödrar på 3 år Dom heter Max och Malte, en är långhårig och en korthårig både är i bruna toner med lite svarta inslag. Våra döttrar på 10 och 12 år har svårt att ta det ansvar som vi känner att de bör ta för marsvinen och vi har bestämt att det är dax att se om de kan hitta ett hem hos någon familj med större engagemang. Är du intresserad så bor vi i Helsingborg mvh marika

Marika jannerfjord
2020-01-01 22:10
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10
Upp till toppen
Annons: