Annons:
Etikettskötsel
Läst 916 ggr
Ljungåsen
11/1/19, 11:16 AM

Intimhygien för marsvinspojkar

Någonting som ofta är eftersatt hos marsvinspojkar är deras intimhygien, nämligen kontroll och skötsel av snopp och analsäck. Förmodligen beror det på en brist på kunskap. Man är helt enkelt inte medveten om att det behöver göras. I ett försök att medvetandegöra behovet av fungerande intimhygien hos marsvinspojkar så har Tiny Paws Pet Services publicerat ett informationsblad, som kan laddas ner från länken nedan. Där förklaras både vad som behöver göras, och hur det görs - komplett med bilder och allt. https://www.tinypawspetservices.co.uk/wp-content/uploads/2019/10/TP-Advice-Sheet-Boys-Bits.pdf Jag skulle önska att den här informationen sprids till alla som har en eller flera marsvinspojkar i sin närhet.

Annons:
Stigfinnaren
11/1/19, 12:43 PM
#1

0# Det var ett bra "pratigt" informationsblad som förklarar hur man skall göra för att ta tand om sina pojkar. Mycket bra att sprida detta  informationsblad.

Ljungåsen
11/2/19, 6:53 AM
#2

#1 Jag tror på information. Jag tror att folk som läser här är intresserade av att göra rätt, och att ta hand om sina marsvin på bästa sätt, annars skulle de inte tagit sig till ett marsvinsforum. Det svåra är att nå ut till alla "vanliga" marsvinsägare.

Upp till toppen
Annons: