Annons:
Etiketterköpeslånessäljesomplaceras
Läst 786 ggr
Beata88
12/2/19, 8:36 PM

Ensam hane Modig på 4 år säljes

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min hane Modig är nu ensam efter att hans kompis gick bort som han bott med sen uppfödaren. Han är som namnet antyder en modig kille som är nyfiken och kavat, piper alltid högst om man säger så ;) Jag bor i Sundbyberg i Stockholmsområdet och vill så gärna att han ska få en ny kompis att hänga med snarast då jag har svårt att själv ta in ett nytt marsvin i nuläget.

Annons:
Ljungåsen
12/3/19, 7:11 AM
#1

Har du varit i kontakt med uppfödaren, för att se om hen kan hjälpa till att omplacera? Annars tipsar jag om Marsvinshjälpen. http://marsvinshjalpen.se/?page_id=4

Beata88
12/3/19, 8:19 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Min hane Modig är nu ensam efter att hans kompis gick bort som han bott med sen uppfödaren. Han är som namnet antyder en modig kille som är nyfiken och kavat, piper alltid högst om man säger så ;) Jag bor i Sundbyberg i Stockholmsområdet och vill så gärna att han ska få en ny kompis att hänga med snarast då jag har svårt att själv ta in ett nytt marsvin i nuläget.

Beata88
12/3/19, 8:22 PM
#3

Tack Ljungåsen! Är ny här och dålig på att förstå sidan… Tack för tipsen ska gå vidare med dom! TACK!

Ljungåsen
12/3/19, 9:46 PM
#4

Jag hoppas det ordnar sig för Modig. Precis som du är inne på så behöver han en ny vän.

Jenny84
12/31/19, 10:02 PM
#5

Hej Ska han omplaceras? Är intresserad isåfall.

Upp till toppen
Annons: