Marsvin iFokus

Marsvin

Etikett: lekar
Läst 864 ggr
CamillaS
0

Tävlings tråden för rit tävlingen

Här postar vi bara bidragen som ska vara med i tävlingen! Frågor om själva tävlingen postas i denna tråd: http://marsvin.ifokus.se/Forum/Read.aspx?ThreadId=d0213454-6562-4459-9461-edde62807fc8

Tävlingen går ut på att man ska rita sina eller sitt favorit marsvin på datorn ;)

Regler: Man får bara rita en bild. Och om du har många marsvin och inte kan bestämma dig för vilket av dom du vill rita, så får de vara på samma bild, eller så väljer du ditt favorit marsvin.
man får använda vilket ritprogram som helst och man ska rita på fri hand, alltså inte rita av t.ex ett foto.
Tävlingen avgörs när jag tycker det är tillräckligt många bidrag, då kommer jag att utse fem finalister.
sen blir det omröstning och då får ni välja vilken av dom fem som vinner tävlingen! jag tar även fram en 2:a och en 3:a också^^
Lycka till, hoppas nån vill vara med. :)

Priset: blir äran! och vinnaren får starta en ny tävling om den vill det :)

CamillaS
0

Xtanlovers bidrag nr 1:

CamillaS
0

PixelMollans bidrag nr 2:

CamillaS
0

Creations bidrag nr 3:

Abico
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är då ett bidrag från _moi.
_Han existerar inte på riktigt, men är en tjock och glad nonself som just kommit ut i de första vårgräset ;)

Hanna 

CamillaS
0

Ha ha ha vilken sötnos :D (måste bara få kommentera) ;)

FeliciaS
0

Mer bidrag önskas, eller? :)

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

CamillaS
0

#6 juppFlört

Hatasallad
0

#4 Du är en konstnär xD

FeliciaS
0

När avgörs tävlingen?

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

CamillaS
0

#9 jag gör en röstnings tråd så får medlemmarna bestämma vem som vinner! Eftersom det blev så få bidrag:)

Abico
0

Får deltagare lov att rösta?

Hanna