Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketteravelungar
Läst 1574 ggr
erosmatte
0

Vilket kön?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fick en marsvinsbebis igår och är nu lite nyfiken på dennes kön. Kan någon erfaren se detta? Se bild!

erosmatte
0

Oj, bilden blev visst konstig när jag laddade upp den… Finns kanske någon som kan se ändå?

Tisslibiie
0

Tycker det ser ut som en liten hona :)

Enjoy life and live the adventure!

Svarttusch
0

Tycker också det ser ut som hona, men det är ju lite suddigt :P Testa att trycka lite ovanför könet, är det en hane kommer då en snopp fram :P Hur gammalt är marsvinet? 

När du kollar på könet, tycker du det ser ut som ett Y eller är det en utåtstående plupp och ett hål nedanför?

Hälsningar Malin <3
Medarbetare på Marsvin ifokus
Min hemsida

emmaaslund
0

Jag skulle också säga hona.

/ Emma
Nidos marsvinsuppfödning - Rex och Self DE white

erosmatte
0

#Svarttusch Marsvinet är ca ett dygn. Ingen snopp kommer fram om jag trycker men det kan kanske bero på att den är så liten också? Tycker inte att det är ett tydligt Y men det kanske det inte heller är i denna åldern..?

erosmatte
0

#Svarttusch Marsvinet är ca ett dygn. Ingen snopp kommer fram om jag trycker men det kan kanske bero på att den är så liten också? Tycker inte att det är ett tydligt Y men det kanske det inte heller är i denna åldern..?

erosmatte
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är den:)

idipidi
0

Ja, det där att trycka fram penis är inte så lätt som man kan tro. Jag skulle behöva bättre bilder för att kunna se. Helst där man särar på könet.

Svarttusch
0

Aha, missade att det var en unge, då har jag ingen erfarenhet än 😃

Hälsningar Malin <3
Medarbetare på Marsvin ifokus
Min hemsida