Marsvin iFokus

Marsvin

Etikettallmänt
Läst 577 ggr
Fridaaaa
1

Fredagsmys/helgsmys!

Får era marsvin något fredagsmys? Eller helgsmys/gott?
Alltså t.ex något extra gott att äta eller kanske nystädad bur?

Mina fick lite äpplebitar idag som fredagsmys 😉 De blev superglada! Och imorgon blir det burstädning 😛

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[ladyba]
1

Mina får morot som fredagsmysgodis 🙂 det tycker dom e smaskigt! och sedan på söndagen får dem nystädade burar! 😉

Svarttusch
1

De fick salladsrester till frukost idag ;) Dvs tomat, gurka och isbergssallad :)

Hälsningar Malin <3
Medarbetare på Marsvin ifokus
Min hemsida

Frida B
3

Haha nej… Är för lat för det 😃 Nej men Melvin är kräsen, och det bästa han vet är paprika (vilket dom får så ofta som möjligt). Mimmi älskar allt utom jordgubbar, så för henne är det alltid helg.. Men när vi har melon hemma, ja då blir det allt fest!

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

[mina blommor MiloochMalte]
1

Foder godis och nystädade burar på söndag:) I dag ska de även få morot till salladen med rödbeta och kål . De fick mycket godis igår bortskämda små rakare

ElmerKrudd
1

Har inte tid att införskaffa nåt extra mys till helgen då jag jobbar hur mycket som helst nu. Men någon morotsbit har jag väl hemma som de kan få imorgon iallafall ^^ Snowboard är väl den som uppskattar morot mest och blir helt orange runt munnen ^^,

¤ Jag förväntar mig inte att vara lycklig. Jag inbillar mig inte att jag ska finna kärleken, vad det nu betyder, eller att om jag finner den ska göra mig lycklig. ¤

emmaaslund
5

Mina grisar gör som matte - vardagslyxar. Här hemma mumsar vi lite då & då och har ingen speciell dag. Fredag hela veckan 😃

/ Emma
Nidos marsvinsuppfödning - Rex och Self DE white

linneakangaas
2

Jag gör inte så mycket speciellt med grisarna. Ibland kan de få lite äpple och sånt som de gillar. :)

lisora
1

Mina fick städad bur idag! :) Annars har jag ingen koll på dagarna nu när jag har sommarlov haha, trodde att det var torsdag fram tills jag såg tråden

Fridaaaa
0

#8 Haha ja jag sommarjobbar men i tisdags kändes det som onsdag hela dagen haha

Frosstis
0

Vad är det för dag idag då? Det känns som att det är torsdag..

Lilje
2

Jag känner igen mig i #6 jag, brukar vara samma sak här hemma 😉

Fridaaaa
0

#10 Det är lördag idag hehe