Är den här maten bra?
Jag har nu suttit och tittat på massa olika matsorter och jag behöver nu köpa ny mat till min gamla hona. Jag satt och tittade på lite hemsidor då jag också letade efter olika leksaker och hittade då zooplus.dk. Är det någon som beställt där förut? Vad tycker ni i så fall?
Bilden är borttagen av moderator då det enligt lag samt nätverkets och sajtens regler är förbjudet att publicera bilder utan upphovsmannens tillstånd.
Helt okej faktiskt bra fiberinnehåll, okej kalciumhalt och väldigt mumsig enligt marsvinen. En av de pelletssorter jag skulle rekommendera.
#1 Okej tack så mycket! Är det någon mer som har något att säga om detta foder? :)
Vet bara det för kanin och det är ett bra foder.
Men jag tror det är hyfsat till marsvin om man måste ge pellets 🙂
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Kolla zooplus.se också, den svenska sidan 😉
#4 Samma foder som på dk, fast ev lite mer till & med, plus att dk brukar vara billigare 😉
zooplus.dk tycker jag personligen är bättre än den svenska: lite bättre priser på mycket (efter man omvanlat det till svenska) och även större utbud 😛
Beställt därifrån många gånger, helnöjd!
de är en jätte bra mat !
Har både kört de till kanin och marsvin
rekommenderar den starkt
#5 Tänkte mer om hen inte visste att den sidan fanns 😉
#7 Aha 😉
Alla dem sidorna finns på zooplus-sidorna, alltså länkar till de som finns (fast lätt att missa om man inte är uppmärksam) 😛
Men bra att du nämnde det 🙂
Jag har kollat den svenska men valde danska eftersom det är billigare :) Beställde lite därifrån och det ska komma fram någongång nästa vecka och jag är väldigt förväntansfull! :)
Min kompis har den där maten till sina grisar varav en av dem verkligen bwhövde gå upp i vikt. Hon ger dem fiberhavregryn och lite såna och han är nu helt normal i sin vikt :) den/de andra marsvinen kommer säkert uppskatta det också ^^
¤ Jag förväntar mig inte att vara lycklig. Jag inbillar mig inte att jag ska finna kärleken, vad det nu betyder, eller att om jag finner den ska göra mig lycklig. ¤
Det är det foder jag upplever mina tycker bäst om, dom som får pellets. Tyvärr väldigt dyrt när man har många små magar att mätta. Bra värden har det med.
vi har den till våra marsvin! den är jättebra!🙂
animal power <3
Tack för alla kommentarer! Längtar tills beställningen kommer hem. Då får jag också se om min Guro gillar maten och leksakerna jag köpte också :) Längtar tills jag får hem mina andra två honor också!!
Beställde faktiskt jag med då priset var lite överkomligt. Har kört på vinst påsar ett tag men det är ju alldeles snart slut.
Tycker det är jättebra! Använder det själv (ja inte jag som äter då men😉) och svinen verkar tycka det är gott, det tar då alltid slut iallafall ^^
❤️ - Med kärlek, utan våld - Hjärta