Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketterboendeinredning
Läst 3020 ggr
millan07
0

bur bygge!:-)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu är den på g den nya buren men de var inte enkelt. hihi och ännu är inte mattan i i men i morgon är den i och då åker spån,vatten, hö och marsvin i och hoppas dom blir glada. :-) finns de något ni tycker jag ska ändra lr lägga till? ;-)

[mina blommor MiloochMalte]
0

blir snygg !

millan07
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

nu är den färdig. :-) lite tomt i den ännu men dom verkar trivas. :-) det är hål o mitten så den är inte i två delar. :-)

Fridaaaa
0

Ser mysigt ut för dem 😃

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

0

sÅg att du har flaskan upptejpad 🙂 Jag kan rekomendera något bättre en de! De är cykelflaskhållare som man kan köpa tex på biltema de är mycket bättre

supernatural
0

Superfin! :D

❤️ - Med kärlek, utan våld - Hjärta

millan07
0

tack. :-) ja jag har sätt att många använt sånna flaskhållare så tänkte inskaffa det men har inte kommit iväg till en sån affär men de ska bli..tack för tips. :-)

0

var så lite

Du kan ju åka till Biltema och se för jag köpte min där. De är så smidigt att ha .På Biltema kostade den 19.90 kr

Gemine
0

Vilken lyxbur

Cola&Bacardi
0

Jättefin :) Vad har den för mått? *nyfiken*

Mvh Linnea 

millan07
0

måtten på hela ytan är 90*180cm sen finns det ett litet utrymme längst ner av gaderoben som det sitter en låda dom jag tänkte göra till hus men hade inte material hemma till det heller så får bli lite längre fram och då blir det yttligare nästan 20cm. :-)

Svarttusch
0

vilken lyxbur för marsvinen :)

Hälsningar Malin <3
Medarbetare på Marsvin ifokus
Min hemsida

millan07
0

visst skulle jag kunna ha tre små grisar här?:-)

Fridaaaa
0

#12 Ja kan du lätt. 180x90 är godkänt för 10 grisar 😉 Så 3-4 grisar är lagom där 😛

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.