Marsvin iFokus

Marsvin

Etiketteravelungar
Läst 654 ggr
Nova_Nilsson
0

så gick det...

idag så var jag med mina honor hos vetrinären ock skulle kolla om de var dräktiga. på ronja hade blivit väldigt stor om magen så vi vste hon var dräktig. men vaer oroliga för att hennes ungar inte rörde sig. när vi kom dit och de blivit rönkade så var inte fia dräktig men det var rnja. men hennes ungar var dödaLedsen. så de jorde en operasion…. men ronja vaknade aldrig uppGråter Gråterså nu har jag bara älskade fia kvar. men jag tyker så synd om henne att sita själv så jag ska försöka byta hem till henne. jag känner mig så dum efter som det är mtt fel att ronja dog. jag visste inte att de bara kunde para sig så därGråter

dreamiz
0

Vad tråkigt… Du vill inte skaffa en kompis till Fia istället? Annars hoppas jag du hittar ett bra hem till henne, där det finns kompisar.

Chippers
0

Nu kan ju inte Nova svara då hon raderat sitt konto här såg jag..

men det var trist det som hände med Ronja!

TRASAN
0

hmm varför detta. hoppas att jag inte gjort nått. ;;))

dreamiz
0

Oj då, hoppas inte det är nåt som hänt här på forumet som gjort att hon raderat sitt konto.

Chippers
0

Tror inte någon gjort något.. ska höra med henne sen varför hon raderade sitt konto..

Chippers
0

Hon lämnade iFokus för att hon inte ska ha marsvin längre, skrev hon.

Sandra-B
0

Hade ju inte varit så konstigt om hon lämnat pga det som hänt här!

Jag vet inte hur det är med Nova men jag har börjat bli terroriserad på MSN också nu.
Väldigt trevligt & VÄLDIGT moget……………*not*

//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's 
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!

Chippers
0

Hon lämnade MIF för att hon inte ska ha marsvin kvar längre, som sagt .. :/

Hatasallad
0

Tänk på dem svältande barnen i Afrika då……

Sandra-B
0

Det är väldigt tragiskt med de svältande barnen i Afrika och faktiskt i hela världen tycker jag!

Varför uppmaningen att tänka på dem just nu (i denna tråd)?

//Sandra, sajtvärd påMarsvin.iFokus (& DaysofOurLives.iFokus)
**SMF 237 Sweet Dream's 
**Uppfödning av teddymarsvin - FINNS NU PÅ FACEBOOK!!