Nya buren!
Byggde en ny bur för ett par veckor sedan och har ju totalt glömt bort att visa upp den här! Det bästa med den, enligt mig, är att den står på hjul vilket underlättar när man städar plus att den är väldigt lätt att flytta.
Grisarna tyckte att dom genomskinliga väggarna var läskiga till en början. Nu känner man sig dock iakttagen varje gång man är i närheten, eftersom det allt som oftast sitter tre marsvin uppradade och följer minsta lilla rörelse man gör 😉
Mvh /Simona - Medarbetare på marsvin.ifokus
Åh vilken fin bur :)
Hälsningar Malin <3
Medarbetare på Marsvin ifokus
Min hemsida
Oj så otroligt fin! Jag blir så avundsjuk :D
Riktigt fint!
Superfint! 🙂
Besök gärna min blogg - Minsvartvita
Dra mig baklänges så tjusigt! :D
/ Emma
Nidos marsvinsuppfödning - Rex och Self DE white
så jäkla snyyggt! Hur har du byggt den? :)
Å en modern bur
Läckert! Är det glas elr plast du använt?
Nice! 😃
Vill med kunna ha så fina burar 😕
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Otroligt fint! Har själv också hjul under min bur, och städningen blir mycket enklare :)
Sanni - Sannis marsvin (obs! endast på finska)
Jätte fin!
ååå vaa fint! 😍
~
Tack alla! Jag är riktigt nöjd!
#6: Jag ska nog inte ta åt hela äran själv, jag körde egentligen bara hem alla saker ;) Ett skåp och en stor plastskiva. Pappa fixade resten, tog bara en timme för honom att bygga + ett dygn för limmet att torka.
#8: Plast. Köpte en plastskiva på 2x1m på Coop Bygg. Inte riktigt lika bra som plexiglas/-plast men mycket billigare :)
Mvh /Simona - Medarbetare på marsvin.ifokus
WOW vilken fin bur! Håller själv på med ett burbygge nu till mina små marsvin som jag bara lääängtar efter att hämta hem från uppfödaren.
Tack för inspirationen! Nu har jag ju redan kommit en bit så det kommer inte se ut såhär exakt men det var verkligen en fint hem till grisarna och en snygg möbel. 🙂
riktigt snygg. det blir inte bara en bur utan en fin möbel också. så skulle man ju göra med alla burar/akvarium/terarium😉
Så jättefint!😃
Så fint det blev! 🙂
Riktigt snyggt! 😃
i botten? Är den lätt att göra ren?
Träskiva i botten var min fråga:) Och sedan om det var lätt att göra rent?